Jump to content

iPod Touch start geen apps meer


MegaPilot

Recommended Posts

Haai,

telkens wanneer ik een app wil starten op m'n iPod Touch, dan sluit deze zich nadat ie 1 second de app getoond heeft. Hij sluit automatisch af en gaat terug naar het hoofdmenu(als ik meteen nadat de app gestart is op de home button gedrukt heb). Weet iemand wat ik moet doen, want dit is zéér irritant..Ik heb dit probleem sinds de laatste iOS update(update zo weinig mogelijk is mijn raad), ik ga ff kijken of ik in iTunes kan downgraden, maar ik vrees ervoor.

Iemand een oplossing? Alvast bedankt.

Mvg,

MP

PS: Neen, mijn iPod is niet gejailbreakt.

PS2: Enkel gedownloade apps wilt hij niet starten, de apps die er standaard opstaan wilt hij wel nog starten.

PS3: De iPod aan-en uitzetten heeft niet geholpen.

Edit: Ik kan de iPod herstellen, maar dan wordt alle media gewist, ik ben echt niet gek..:duh:

EDIT2: http://www.ifans.com/forums/showthread.php?t=88536 Problem solved, ik heb ipv nieuwe apps te installeren de beschikbare updates voor m'n apps geïnstalleerd(komt op hetzelfde neer) en nu doet hij het weer.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Haai,

telkens wanneer ik een app wil starten op m'n iPod Touch, dan sluit deze zich nadat ie 1 second de app getoond heeft. Hij sluit automatisch af en gaat terug naar het hoofdmenu(als ik meteen nadat de app gestart is op de home button gedrukt heb). Weet iemand wat ik moet doen, want dit is zéér irritant..Ik heb dit probleem sinds de laatste iOS update(update zo weinig mogelijk is mijn raad), ik ga ff kijken of ik in iTunes kan downgraden, maar ik vrees ervoor.

Iemand een oplossing? Alvast bedankt.

Mvg,

MP

PS: Neen, mijn iPod is niet gejailbreakt.

PS2: Enkel gedownloade apps wilt hij niet starten, de apps die er standaard opstaan wilt hij wel nog starten.

PS3: De iPod aan-en uitzetten heeft niet geholpen.

Edit: Ik kan de iPod herstellen, maar dan wordt alle media gewist, ik ben echt niet gek..:duh:

EDIT2: http://www.ifans.com/forums/showthread.php?t=88536 Problem solved, ik heb ipv nieuwe apps te installeren de beschikbare updates voor m'n apps geïnstalleerd(komt op hetzelfde neer) en nu doet hij het weer.

Dus Apple was weer, zoals we wel gewend zijn, gewoon goed bezig? Updates niet installeren is geen aanrader te noemen, bij Apple zijn ze zeker niet gek en updaten wanneer het nodig is/ er iets nieuw mee bereikt kan worden. Ookal zijn dit kleine privacy fouten, het is nog geen kwartiertje werk.

Trouwens, mocht een app het niet is het de fout van de ontwikkelaar van die app, zelfde als je een Xbox 360 game koopt en die op een ps3 wilt afspelen, je hiervoor sony de schuld geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus Apple was weer, zoals we wel gewend zijn, gewoon goed bezig? Updates niet installeren is geen aanrader te noemen, bij Apple zijn ze zeker niet gek en updaten wanneer het nodig is/ er iets nieuw mee bereikt kan worden. Ookal zijn dit kleine privacy fouten, het is nog geen kwartiertje werk.

Trouwens, mocht een app het niet is het de fout van de ontwikkelaar van die app, zelfde als je een Xbox 360 game koopt en die op een ps3 wilt afspelen, je hiervoor sony de schuld geeft.

Lol, géén enkele app wou nog afspelen, je maakt me niet wijs dat het aan de ontwikkelaars van die apps lag. Het lag gewoon aan Apple, punt. Ik vraag me nog steeds af waarom je updates van iOS moet installeren, een probleem dat al 3 jaar oud is lossen ze niet op, wat dan wel? Ik heb al tig updates achter de rug en ik heb niks zien veranderen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dus Apple was weer, zoals we wel gewend zijn, gewoon goed bezig? Updates niet installeren is geen aanrader te noemen, bij Apple zijn ze zeker niet gek en updaten wanneer het nodig is/ er iets nieuw mee bereikt kan worden. Ookal zijn dit kleine privacy fouten, het is nog geen kwartiertje werk.

Trouwens, mocht een app het niet is het de fout van de ontwikkelaar van die app, zelfde als je een Xbox 360 game koopt en die op een ps3 wilt afspelen, je hiervoor sony de schuld geeft.

Lol, géén enkele app wou nog afspelen, je maakt me niet wijs dat het aan de ontwikkelaars van die apps lag. Het lag gewoon aan Apple, punt. Ik vraag me nog steeds af waarom je updates van iOS moet installeren, een probleem dat al 3 jaar oud is lossen ze niet op, wat dan wel? Ik heb al tig updates achter de rug en ik heb niks zien veranderen..

Nou, ik zou eens beginnen met googlen dan :) Wat er allemaal veranderd en nieuw en whatnot is. En trouwens je bent niet verplicht up te daten.

Bewerkt: door Giggity
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoeveel/wat voor apps er niet deden, maar het kan zeker dat als Apple iets verandert en de app controleert daarop of hij mist iets, dat ie het niet doet.

Wat heb je dan precies gedaan?

Nieuwe app gedownload of je iPod aan je PC gehangen, waardoor ie de permissions fixed?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoeveel/wat voor apps er niet deden, maar het kan zeker dat als Apple iets verandert en de app controleert daarop of hij mist iets, dat ie het niet doet.

Wat heb je dan precies gedaan?

Nieuwe app gedownload of je iPod aan je PC gehangen, waardoor ie de permissions fixed?

Géén enkele app deed het, het was gewoon de fout van Apple, aanvaard het gewoon. Het probleem doet zich vaker voor en ligt puur aan Apple..Als oplossing heb ik een nieuwe app gedownload waardoor het opgelost werd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoeveel/wat voor apps er niet deden, maar het kan zeker dat als Apple iets verandert en de app controleert daarop of hij mist iets, dat ie het niet doet.

Wat heb je dan precies gedaan?

Nieuwe app gedownload of je iPod aan je PC gehangen, waardoor ie de permissions fixed?

Géén enkele app deed het, het was gewoon de fout van Apple, aanvaard het gewoon. Het probleem doet zich vaker voor en ligt puur aan Apple..Als oplossing heb ik een nieuwe app gedownload waardoor het opgelost werd.

Dus je permissions waren fucked up, simpele fix, en er was genoeg vraag naar waardoor je een makkelijk fix kon vinden.

Je kan niet altijd verwachten dat een OS perfect werkt, en een foutje kan er altijd insluipen ;)

Daarnaast heb ik nergens gezegd dat het niet Apple's schuld is/was, en aangezien ik eerder heb gezien dat jij en elektronische apparaten niet altijd beste vrienden zijn, dat ik idd dacht dat de schuld eerder bij jou lag.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet altijd verwachten dat een OS perfect werkt, en een foutje kan er altijd insluipen ;)

Een fout die z'n derde verjaardag al viert..:puh:

Daarnaast heb ik nergens gezegd dat het niet Apple's schuld is/was, en aangezien ik eerder heb gezien dat jij en elektronische apparaten niet altijd beste vrienden zijn, dat ik idd dacht dat de schuld eerder bij jou lag.

Ik verwachtte zo'n applefanboyargument. Enja it's true, elektronische apparaten hebben een hekel aan me..:(

Link to comment
Delen op andere websites

Een fout die z'n derde verjaardag al viert..:puh:

Ik verwachtte zo'n applefanboyargument. Enja it's true, elektronische apparaten hebben een hekel aan me..:(

Oehh, wat een dis :clown:

Ik kan er niks aan doen dat jij vaak gezeik hebt met je spullen, zoals je laptop zonder slaapstand na een fresh install, en een slechte usb hub(kan natuurlijk ook sterven maargoed).

Of je iPod wat faalt tijdens een update(ik heb heel vaak ge-update maar dit is mij nooit overkomen maargoed, kan gebeuren), of dat je iPod geen verbinding met MSN kan krijgen.

Ja, soms kan het idd de fout van Apple zijn, en waarschijnlijk heeft de nieuwe software alle permissions naar fabrieksinstellingen gezet waardoor je apps het niet meer deden.

Simpel een andere app downloaden en de permissions werden weer correct neergezet, jammer genoeg doet iTunes dat zelf niet.

Ik snap best dat je nu een door een zure Apple bijt(whihi, woordspelgrapje), omdat dit wss je eerste update is en die gelijk in de soep loopt.

Maar serieus, de kans is er altijd, maar is vrij klein uit mijn eigen ervaring.

En aangezien je al geen goed beeld had van Apple(een iPhone/iTouch was toch overpriced en overrated btw?) schiet het niet op nee.

Mja, kan gebeuren, geen enkel bedrijf is perfect en kan fouten maken, ken jij een bedrijf dat nog nooit een fout heeft gemaakt?

Zo'n update kun je een beetje vergelijken met een systeemupgrade/update voor Windows, software/bestanden wordt vervangen of toegevoegd zonder dat ze aan je gegevens zitten.

Daar kan het zijn dat bepaalde DLL's etc. niet meer laden en dergelijken, Windows langzamer werkt etc.

Kijk maar op google als je het niet gelooft

Maar je kunt me niet vertellen dat Apple de enigste is die ooit in de mist is gegaan, misschien met jouw ervaring wel.

Maar vele vinden dat Apple goed werk verricht, ikzelf vind dat Apple het goed doet maarja, dat is mijn ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik vind Apple fantastisch hoor, daar niet van. Ik vind mijn iPod Touch een juweeltje, daar niet van. Maar als je op internet van die reviews leest, dan moet ik soms toch ff kotsen. Het is alsof Apple in alles o zo goed is, dat Apple reteduur is en zeker op vlak van computers ongelofelijk slechte hardware levert voor hetgeen je ervoor betaalt wordt meestal buiten beschouwing gelaten. Dat appeltje heeft veel invloed, jammer genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik vind Apple fantastisch hoor, daar niet van. Ik vind mijn iPod Touch een juweeltje, daar niet van. Maar als je op internet van die reviews leest, dan moet ik soms toch ff kotsen. Het is alsof Apple in alles o zo goed is, dat Apple reteduur is en zeker op vlak van computers ongelofelijk slechte hardware levert voor hetgeen je ervoor betaalt wordt meestal buiten beschouwing gelaten. Dat appeltje heeft veel invloed, jammer genoeg.

Ja, dat is goed te merken dat je Apple zo geweldig vindt :clown:

Tja, lees dan geen reviews, tuurlijk heb je van die kontenlikkers die Apple de hemel in prijzen.

Laats aan was ik met iemand aan het praten over de iPad, hij vond het niks, HTC en Andriod gingen boven alles, want een iOS zou volgens hem geen vorige knop hebben(welke gewoon gigantisch groot links boven staat) en nog wat verhaaltjes wat makkelijk te busten viel.

Dus nee, je hebt ze overal in alle merken en soorten, en de helft heeft niet eens wat anders geprobeerd of niet willen proberen, misschien wel omdat ze bang zijn dat iets anders beter werkt?

Joost mag het weten.

Klaag jij ook over bv. horloges? want ja, een Rolex kost meer dan een horloge van de zwarte markt maar het doet toch hetzelfde voor minder?

Dat is hetzelfde met Apple en hun computers, het kost meer in vergelijking met zelfbouw pc's, maar omdat ze het juist zo mooi kunnen bouwen en afwerken maakt hun product zo geweldig volgens sommigen.

Ik heb hier een PC kast staan, alleen de kast kost al bijna 300 euro, maar ja, een kast van 50 euro doet toch ook zijn werk, klopt, maar de kwaliteit is wel een verschil tussen dag en nacht, en voor kwaliteit betaal je sowieso.

Waarom een Ferrari als een Fiat je ook van A naar B brengt, voor minder, tja, als die Ferrari of die Fiat of wat dan je gelukkig maakt, want maakt het dan uit voor een ander?

Want niet iedereen rijdt een Ferrari om 22 jarige meiden op te pikken of indruk te maken op de buren, maar daadwerkelijk voor het rijden.

Ik kan je zoveel voorbeelden geven, waarom mensen toch 'te dure' Apple hardware kopen, en uiteindelijk iedereens keuze met wat ze willen en waarom ze wat willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoeveel/wat voor apps er niet deden, maar het kan zeker dat als Apple iets verandert en de app controleert daarop of hij mist iets, dat ie het niet doet.

Wat heb je dan precies gedaan?

Nieuwe app gedownload of je iPod aan je PC gehangen, waardoor ie de permissions fixed?

Géén enkele app deed het, het was gewoon de fout van Apple, aanvaard het gewoon. Het probleem doet zich vaker voor en ligt puur aan Apple..Als oplossing heb ik een nieuwe app gedownload waardoor het opgelost werd.

Natuurlijk Megapilot, wanneer er 9999/10000 mensen geen fout ondervinden, en die 1ne persoon ben jij, is het de fout van de maker. En aangezien ik jou al langer dan vandaag ken, aanvaard ik helemaal NIETS tot er echte bewijzen zijn. En dit schrijf ik uit een niet apple fan boy perspectief wil je me daarop neerslaan. Apple was geheel in goede manier bezig en jij had iets over het hoofd gezien, dit zijn dus de feiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk Megapilot, wanneer er 9999/10000 mensen geen fout ondervinden, en die 1ne persoon ben jij, is het de fout van de maker. En aangezien ik jou al langer dan vandaag ken, aanvaard ik helemaal NIETS tot er echte bewijzen zijn. En dit schrijf ik uit een niet apple fan boy perspectief wil je me daarop neerslaan. Apple was geheel in goede manier bezig en jij had iets over het hoofd gezien, dit zijn dus de feiten.

Dat noem ik dus een fanboyargument. :) Het probleem heeft zich 3 jaar geleden voorgedaan bij iemand anders, ik vind nu niet meteen het topic, maar het was een topic van 3 jaar oud en jij durft nog steeds te zeggen dat ik iets over het hoofd heb gezien? M'n iPod was up to date en mijn iPod is niet gejailbreakt. Face facts, iOS faalde..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat noem ik dus een fanboyargument. :) Het probleem heeft zich 3 jaar geleden voorgedaan bij iemand anders, ik vind nu niet meteen het topic, maar het was een topic van 3 jaar oud en jij durft nog steeds te zeggen dat ik iets over het hoofd heb gezien? M'n iPod was up to date en mijn iPod is niet gejailbreakt. Face facts, iOS faalde..

Uhmm, had je toen geen foute USB hub trouwens?

3 Jaar geleden is dat voorgekomen, verder niet meer?

Das niet veel, of vindt je van wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk Megapilot, wanneer er 9999/10000 mensen geen fout ondervinden, en die 1ne persoon ben jij, is het de fout van de maker. En aangezien ik jou al langer dan vandaag ken, aanvaard ik helemaal NIETS tot er echte bewijzen zijn. En dit schrijf ik uit een niet apple fan boy perspectief wil je me daarop neerslaan. Apple was geheel in goede manier bezig en jij had iets over het hoofd gezien, dit zijn dus de feiten.

Dat noem ik dus een fanboyargument. :) Het probleem heeft zich 3 jaar geleden voorgedaan bij iemand anders, ik vind nu niet meteen het topic, maar het was een topic van 3 jaar oud en jij durft nog steeds te zeggen dat ik iets over het hoofd heb gezien? M'n iPod was up to date en mijn iPod is niet gejailbreakt. Face facts, iOS faalde..

Jaahaahaa, dit is een fanboyargument. De tering hee, overal waarbij apple ook maar een klein beetje veren in de reet krijgt noem jij gelijk een Applefanboyargument. Kan je er niet tegen ofzo? Dat Apple daadwerlijk wel goede producten maakt voor een (imo ook te) hoge prijzen?

En daarbij, een fout die zich 3 jaar geleden ook voordoet, één fout, 1tje maar? Dat maakt samen met de jouwe een 2de, en dat maakt het nog steeds niet een falende OS, nee, falende mensen besturen het OS.

EDIT2: http://www.ifans.com...ead.php?t=88536 Problem solved, ik heb ipv nieuwe apps te installeren de beschikbare updates voor m'n apps geïnstalleerd(komt op hetzelfde neer) en nu doet hij het weer.

Dit komt dus niet op hetzelfde neer. naar mijn weten ben jij wel slim met computers, iets wat ik dus niet heb. Maar wanneer een spel het niet doet, controleer je toch ook of je drivers up to date zijn? En 9/10 doet die het weer, behalve wanneer blijkt dat die videokaart te zwak is. Dit is dus precies hetzelfde, maar dan in een andere vorm. En jij noemt Nvidia toch ook niet falend wanneer ze een update uitbrengen?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...