fabianb Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Hallo mensen, Waarom zie ik mijn car mods niet terug in de game? Ik gebruik: - GTAinside.com - SAMI v1.1 - Vista - Cracked version, HOODLUM. (Ik heb al de xbox versie dus ik heb in principe al betaald, ik wil alleen ook nu modden).. Mvg Fabian. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Als je een cracked versie hebt mogen we je niet verder helpen. Reageren
fabianb Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Als je een cracked versie hebt mogen we je niet verder helpen. He, flauw zeg. Ik heb wel de xbox versie dus ik ga toch niet ook nog eens de pc versie kopen? Of is dit heel raar wat ik nu zeg? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Ik zou je willen helpen maar het mag gewoon niet op dit forum. Het spel kost nu nog maar 7 euro ofzo.En is zeker de moeite waard en je hebt waarschijnlijk geen problemen meer. Reageren
fabianb Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Ik zou je willen helpen maar het mag gewoon niet op dit forum. Het spel kost nu nog maar 7 euro ofzo.En is zeker de moeite waard en je hebt waarschijnlijk geen problemen meer. En via pm dan? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 En via pm dan? Dat is ook via het forum. Koop het spel gewoon, tegenwoordig kost het inderdaad niet veel meer. En als het je mag troosten: ik heb GTA San Andreas 2x voor de PC en GTA IV een keer voor de PS3 en een keer voor de PC.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.