arie_b. Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Kan je ergens een politiehelikopter te pakken krijgen? Ik heb tot nu toe (bijna) ieder politiebureau afgezocht, maar met weinig resultaat. Help? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 of voor een andere (moeilijkere), maar meer bekendere methode is. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 (bewerkt) Ik wist niet dat als je een heli op het dak zet hij werd opgeslagen Bewerkt: 20 april 2011 door Jarno91 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Ik wist niet dat als je een heli op het dak zet hij werd opgeslagen Kijk het filmpje even uit. Hij zet de heli op het dak, savet om zijn wanted level kwijt te raken waarna hij terug op dak klimt (als je het spel niet herstart dan blijft de heli normaal gezien gewoon staan), neemt de heli en vliegt ermee naar zijn parkeerplaats zonder last van de politie. Reageren
arie_b. Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2011 (bewerkt) okee, thanks man, ga gelijk uitproberen. en........... gelukt, op de museum-manier. (toch wel makkelijker denk ik) Bewerkt: 21 april 2011 door arie_b. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.