Xyplon Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Hoi Ik heb camstudio gedownload en de stappen gevolgd van die ene tutorial op dit forum. En, ik heb een vraag: Kan je ook met camstudio in GTA filmen? Zo ja, hoe? Hopelijk reageert iemand snel doei! Reageren
gamermax Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Weet iemand het? Ik denk dat je even camstudio moet opstarten en dan even moet kijken wat de hotkeys om te recorden ingame zijn of je moet ze instellen. Je kan ook simpel weg Camstudio starten, gta starten en dan met Tab+Alt switchen en dan cam corder aanzetten en dan snel terug ingame gaan. Veel succes! Als je vragen hebt stel je ze maar Groetjes Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Je kan veel beter Fraps gebruiken, dat is echt voor games gemaakt. en het filmt ook nog eens in HD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.