Jump to content

Harde schijf slurpt geheugen in zonder dat ik iets doe?


TekaLoca

Recommended Posts

Hey,

mijn harde schijf neemt zomaar geheugen in zonder dat ik iets doe. Het enige wat ik met mijn computer doe is naar muziek luisteren, op internet gaan, photoshop en that's it. Eergisteren flipte hij nogmaals waardoor ik 0GB over had, dus ben ik mijn GTA's gaan verwijderen, dat maakte dus een goeie 20GB vrij, nu 2 dagen later is mijn harde schijf weer vol. Heeft iemand hier een verklaring voor/wat doe ik verkeerd? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    19

  • coolnniek9

    14

  • Flitskikker

    7

  • Hayte

    3

Download Tune Up Utilities(kan je 30 dagen gratis gebruiken normaal gezien) en ga eens naar geheugenruimte vrijmaken. Verwijder alles wat je kan verwijderen.Wat is je OS?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Download Tune Up Utilities(kan je 30 dagen gratis gebruiken normaal gezien) en ga eens naar geheugenruimte vrijmaken. Verwijder alles wat je kan verwijderen.Wat is je OS?

Kan je dan kiezen wat je moet verwijderen of doet ie alles uit zijn eigen? Want bestanden als muziek, afbeeldingen etc. en programmas als Photoshop, FL9, VDJ enz. heb ik nog nodig..

Wat is trouwens OS?

Misschien is het een raar virus?

Kan..

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik heb mijn computer meteen gescant met dat programma en hij gaf maar liefst 51 infecties zien.. Heb ze ook meteen verwijderd. Maar mijn harddrive-probleem is er nog steeds...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik heb mijn computer meteen gescant met dat programma en hij gaf maar liefst 51 infecties zien.. Heb ze ook meteen verwijderd. Maar mijn harddrive-probleem is er nog steeds...

Probeer eens ATF-Cleaner en Tune-up utilities verwijderd alleen onnodige en tijdelijke bestanden. Internetgeschiedenis, geschiedenis van windows zelf en die dergelijke dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

CCleaner en verwijder daarmee oude herstelpunten. Die vreten plaats. Als je echt hoppatee goed wilt backuppen kun je een image maken van je schijf, dat ergens opslaan en systeemherstel volledig uitschakelen. Aan systeemherstel heb je toch niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe harde schijf kopen, al je data overzetten op je nieuwe harde schijf en probleem opgelost.

Je hebt het in het "hardware" sectie geplaatst, terwijl jullie over "software" aan het praten zijn.

Dit is overduidelijk een hardware probleem als het niet aan een virus ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

't Ding is; ik heb 2 harde schijven in mijn PC. De één zit vol, waarvan ik geen idee heb hoe dit kan. En de ander is leeg. Hier had ik trouwens al een topic over, maar daar gaat het niet om.

Ik ga geen geld uitgeven aan een nieuwe harde schijf als er gewoon wat programma's voor bestaan om dit te verhelpen, vandaar dit topic ook. En àls het in het verkeerde subforum was, had een mod/admin 't al verplaatst, lijkt me :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat het in de verkeerde sectie geplaatst is, ik zeg dat het onderwerp langzamerhand veranderd is.

En vergelijk het met een draadje van je fan die los zit, een programma kan dit niet verhelpen, dat moet jij doen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...