Jump to content

Harde schijf slurpt geheugen in zonder dat ik iets doe?


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    19

  • coolnniek9

    14

  • Flitskikker

    7

  • Hayte

    3

En hoe? That's the question..

Vergelijk dat dan weer met een mens dat oud wordt, en ook z'n geheugen verliest.

Systemen werken het zelfde als een mens joh, het heeft een hart, een bron van energie en een brein.

Alles wat op die manier werkt, werkt niet permanent.

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb ik nu echt 's niks aan..

Probeer te begrijpen dat je gewoon een nieuwe harde schijf moet kopen.

Dit probleem heeft mijn neef ook gehad, nieuwe harde schijf gekocht, data overgezet en nooit meer last van gehad tot nu toe.

Wat is het grote probleem hier? Een nieuwe harde schijf kopen, en ff wat dingen overplaatsen is toch niet zo lastig?

Als jij door wilt gaan tot volgend jaar met het zoeken van de juiste software om een hardware probleem op te lossen, prima.

Ga je gang, maar ik ga je hierbij niet helpen. Want het heeft geen nut.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke virusscanner heb je?

Toen ik Norton had, bleek deze automatisch backups te draaien, en dan gaat het snel met een 10 GB hardeschijf. Nooit meer Norton, dus.

Of wellicht heb je andere backupsoftware?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook een bepaald programma zijn dat al je memory van je schijf afneemt.

Druk is op CTRL + ALT + DEL en zoek naar programma's waarvan jij denkt dat ze nergens voor dienen.

( Je hoeft je niet al te druk te maken, als je een belangrijk process wilt afsluiten wordt je van te voren gewaarschuwd )

Maar ik denk dat je gewoon een memory loss probleem hebt. Kijk ook eens rond op google.

En, probeer ook eens een kijkje te nemen in je hidden file's. Alle backups voor internet explorers, virus programma's etc. worden in hidden maps opgeslagen.

Control Panel -> Folder options -> View -> Hidden File's And folders -> Show hidden file's and folders.

Ga dan naar je schijf van probleem en zoek naar onnuttige mappen die je kan verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, er is een verborgen map die 58GB inhoud heeft, genaamd ProgramData, mag ik dit ook verwijderen? Want nu snap ik waarom mijn schijf vol is..

Hmmm, nooit van gehoord. Vertel is wat over de inhoud...

Dalijk verwijder je hem en gaat je PC opeens uit XD

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...