Jump to content

Harde schijf slurpt geheugen in zonder dat ik iets doe?


TekaLoca

Recommended Posts

Agh, als je iets verwijderd maakt het nog weinig uit wat als eerste gaat.

Maar eerst het programma verwijderen is inderdaad wel het handigst xD

Okee, dus als ik eerst de installatie-map verwijder en dan pas het programma maakt het niet uit? :7 Wel dus ;) In die map zitten soms nog bestanden die ook tijdens de de-installatie nodig zijn. Niet zomaar verwijderen dus. Zo heb ik wel eens een uninstall.exe verwijderd die ik zo nergens meer kon vinden. Eerst programma verwijderen en dan pas de resten die achter blijven.

Ziet er zo echt uit alsof je niet weet waar je over praat ;)

Meestal maakt dat idd wel wat uit, maar ik dacht dat als Windows 7 dat mapje niet meer kan vinden, dat ie dan alsnog kan uninstallen, namelijk de keys van dat programma te verwijderen.

Maar idd, beter uninstall je gewoon via een uninstaller.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    19

  • coolnniek9

    14

  • Flitskikker

    7

  • Hayte

    3

Agh, als je iets verwijderd maakt het nog weinig uit wat als eerste gaat.

Doe jij het toch lekker niet. ;)

De schijf waar je Windows op staat (meestal C) loopt automatisch vol met temporary files/cookies etc. Dit gebeurd door dingen te downloaden/websites te bezoeken. Deze kan je gewoon deleten.

Klopt, maar die loopt meestal tot 2,000,000 bytes. En niet in tientallen gygabytes...

2 MB maar? Dan zit jij zeker op een inbelverbinding, of je verwijdert elke dag je tijdelijke bestanden?

En; gygabytes?

Link to comment
Delen op andere websites

Agh, als je iets verwijderd maakt het nog weinig uit wat als eerste gaat.

Maar eerst het programma verwijderen is inderdaad wel het handigst xD

Okee, dus als ik eerst de installatie-map verwijder en dan pas het programma maakt het niet uit? :7 Wel dus ;) In die map zitten soms nog bestanden die ook tijdens de de-installatie nodig zijn. Niet zomaar verwijderen dus. Zo heb ik wel eens een uninstall.exe verwijderd die ik zo nergens meer kon vinden. Eerst programma verwijderen en dan pas de resten die achter blijven.

Ziet er zo echt uit alsof je niet weet waar je over praat ;)

Die zit niet in de ProgramData map ;)

Gigabyte, Gygabyte, het is allemaal het zelfde flitskikker, google maar; )

Maak van een mug geen olifant, flitskikker ;)

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Die zit niet in de ProgramData map ;)

Dat zegt hij ook niet.

Gigabyte, Gygabyte, het is allemaal het zelfde flitskikker, google maar; )

Maak van een mug geen olifant, flitskikker ;)

In het SI-stelsel zie ik anders toch echt alleen maar Giga staan.

Overigens kan je, als je een programma per ongeluk alleen verwijdert hebt door het mapje te verwijderen, het probleem vaak oplossen door CCleaner een register schoonmaak te laten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gigabyte, Gygabyte, het is allemaal het zelfde flitskikker, google maar; )

Hier heb ik geen woorden voor. :7

Soms kort ik de I af met Y, alhoewel dit eerder vervangen dan afkorten is, het zit in m'n vingers bij het typen.

Kom je uit een ei ofzo dat je niet begrijpt dat gyga ook gewoon giga mee bedoelt wordt? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Soms kort ik de I af met Y, alhoewel dit eerder vervangen dan afkorten is, het zit in m'n vingers bij het typen.

Kom je uit een ei ofzo dat je niet begrijpt dat gyga ook gewoon giga mee bedoelt wordt? :7

Ten eerste lijkt het mij totaal onnodig om dit topic te bumpen. Als TekaLoca nog steeds problemen hiermee had, dan had hij dat vast wel kunnen posten. Ten tweede, en dat is wel datgene waar ik mij het meest over verbaas, wordt er gepost met kinklare onzin. Als je denkt verstand te hebben van pc's terwijl je dat niet hebt, dan word je verzocht om weg te blijven uit deze topics. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, coolnniek9, maar je hebt jezelf bijna weer overtroffen. Geen bestanden kunnen verplaatsen van de ene naar de andere harde schijf, wat een onzin. Vervolgens het compleet door elkaar halen van begrippen en een link naar een Wikipedia-artikel dat je waarschijnlijk te ingewikkeld vond, waardoor het topic compleet ontspoort. Enkel de post hierboven van GolfG60 is zinnig vandaag.

Daarom gaat er een slot op dit topic. Mocht TekaLoca meer willen weten, dan kan hij een nieuw topic starten waar coolnniek9 wordt verzocht om daar vandaan te blijven. Net als bij de overige topics in Computer Talk als hij er geen verstand van heeft. Post als je het weet of iets wil weten; niet als je iets denkt te weten of wil gaan provoceren.

Graag volg je dit gewoon op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gigabyte, Gygabyte, het is allemaal het zelfde flitskikker, google maar; )

Hier heb ik geen woorden voor. :7

Soms kort ik de I af met Y, alhoewel dit eerder vervangen dan afkorten is, het zit in m'n vingers bij het typen.

Kom je uit een ei ofzo dat je niet begrijpt dat gyga ook gewoon giga mee bedoelt wordt? :7

Natuurlijk snap ik dat daar eigenlijk giga bedoeld is, maar dan hoef je het toch niet fout te typen? :7

Bij het programmeren kun je niet lukraak maar letters vervangen zodat er iets fouts komt te staan, terwijl je denkt dat de computer het dan wel begrijpt, want dat doet hij niet.

Dit topic is nu volledig derailed door onervaren gebazel en het probleem van de TS is opgelost, dus ik gooi hem dicht. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...