Jump to content

SAMP Bevriest als ik server "connect"

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Kheb gtasa op herinstalleerd dus SAMP ook omdat ik te veel lag had. Na de herinstallatie heb ik heel de avond kunnen spelen.

Maar,deze middag start ik mijn Favoriete server op en hij Bevriest wanneer er komt Server Connected .

Heb nu de allerlaaste versie van SAMP maar er gebeurt juist het zelfde zoals dit videotje(ik weet dat het niet dezelfde versie is maar wel de zelfde aard van probleem )

PS:Ik heb voor doen Wapen geluiden geïnstalleerd.

Alvast Bedank Groetjes Justin$

Geplaatst:

Heb je toevallig ook je mods opnieuw geinstaleert die je er al mischien op had zitten? Bij sommige mods zoals mission mods zal SA:MP ook namelijk niet meer werken, zo ja. Verwijder dan al je mods handmatig met IMG Tool 2.0 en verwijder GTA San Andreas. Instaleer daarna GTA San Andreas opnieuw en alles zou weer moeten werken, als je er mods op hebt staan nu dan.

Geplaatst:

Heb je toevallig ook je mods opnieuw geinstaleert die je er al mischien op had zitten? Bij sommige mods zoals mission mods zal SA:MP ook namelijk niet meer werken, zo ja. Verwijder dan al je mods handmatig met IMG Tool 2.0 en verwijder GTA San Andreas. Instaleer daarna GTA San Andreas opnieuw en alles zou weer moeten werken, als je er mods op hebt staan nu dan.

Heb nog nooit mission mods geïnstalleerd , ik denk dat het komt omdat je normaal 1 soort sound mod in een keer mak installeren zoals sound_001 en sound_002 die te samen horen en je mag dan alleen maar die replacen en saven dus geen andere sound mod nog er eens bij installeren .

PS Ben GTASA Opnieuw aan het installeren duurt zo half uurtje met cd

Bedankt voor de hulp als het werk zal ik het posten .

Geplaatst:

Geweldig , Mijn gtasa + SAMP werkt weer herinstallatie heeft alles opgelost .

Het was dus duidelijk het probleem van fail modding : 1 Sound mod installeren 1 per 1 niet andere er bij .

Bedankt voor de hulp !

(mag gesloten worden)

Geplaatst:

`Nog even ter herinnering; In de meeste servers gaat je game crashen als je game modded is.

Ik heb, GTA SA, 2 keer geïnstalleerd. De ene standaart genaamnd "GTA San Andreas" en de ander "GTA San Andreas Unmodded"

Dit is heel handig, want dan kun je je GTA San Andreas standaart modden, en SAMP installeren en spelen op GTA San Andreas Unmodded. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...