Jump to content

Krijg GTA IV niet geinstalleerd?


Lella

Recommended Posts

Goedemiddag,

Ik heb vanmiddag GTA IV gekocht bij de E-plaza (Gamestore) in Rotterdam. Ik probeerde het zojuist te installeren, waarbij ik de instructies van het boekje volg. Maar ik krijg `em niet geinstalleerd?

Ik moest CD 1 als eerst installeren. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb me ook aangemeld voor Rockstar Games Social Club. Nu zet ik CD 2 erin, maar hij doet vervolgens niet. Op cd 2 staat er niet iets wat ik kan downloaden? Ook kan ik niet online spelen, als ik op de knop 'play' druk, doet `ie verder niets?

Wie o wie weet wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt voor het meedenken..

Gr,

Lella

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou aan Windows Vista kunnen liggen, dat wil nog wel eens moeilijk doen. Want die zegt en denkt ook dat je niet genoeg administrator rechten hebt, om die acties te kunnen uitvoeren. Probeer dan dit eens even.

Run GTA IV in compatibiliteitsmodus; dit vanwege dat je Windows Vista draait. Klik met je rechtermuisknop op het icoontje van GTA IV, kies voor Eigenschappen, selecteer tabblad Compatibiliteit, plaats dan een vinkje in het selectievakje voor dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: en selecteer daarna Windows XP SP2.

Of Wanneer je een setup-programma aan het uitvoeren bent, word UAC automatisch gevraagd om het uit te voeren als het beheerder met hulp van de UAC-prompt (die Microsoft toont het "toestemming prompt"). Als je dit niet te zien krijgt, klik dan met de rechtermuisknop op het GTA IV en klik als volgt op Als administrator uitvoeren. Dan zal GTA IV zich echt uitvoeren als beheerder.

Hier onder, dan geld inderdaad hetzelfde ja.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je snelle reactie. Maar ik heb Windows 7, en niet Windows Vista. Geldt dan hetzelfde?

En klopt het dat je eerst CD 1 moet installeren, en daarna pas CD 2?

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Je kan de "Bewerk"-knop gebruiken om nog iets toe te voegen aan je reactie als je je achteraf bedenkt. ;) <<<

Het is gelukt! Ik heb nu de compabiliteits-modus aangepast. Maar nu wil m`n LIVE-account niet meewerken :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...