Niiigel Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Ik was net nog op een server SA:MP aan het spelen en dan valt hij ineens uit!!! Als ik dan kijk op de samp pop-up [je weet wel die pop-up die je krijgt als je het opstart] dan staat er op dat ik al ingelogd op de server ben!!! En als ik er dan in wil komen dan komt er te staan zoiets dat je word ingelogd maar er gebeurt geen ene drol... Ik wachte en wachte er gebeurt gewoon niks zoo hatelijk en me vrienden op samp zullen nu ook wel denken van: Waar blijft die gosert nou... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 (dit hoort in SAMP multiplayer topic) Misschien heb je een slecht internet bereik, of een niet zo goede internet provider. Speel je het draadloos of kabel? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Heb je al een andere server geprobeert? Als een server het niet doet kan dat ook aan de internet verbinding van de hoster zelf liggen en niet aan jou, dan is het het beste om simpel weg een andere server te proberen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Verplaatst naar SA-MP forum. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Ineens uitvallen, hoe bedoel je? Heel het spel valt uit, je bent weer terug op je destkop, je krijgt een melding "Server closed connection", wees eens specifieker, dan ben ik er zeker van dat ik je kan helpen om dit probleem op te lossen. Mijn vermoeden, aangezien hij aangaf dat je al ingelogt was, is dat je internet het conflict is. Ga eventjes naar www.speedtest.net en plak je gegevens hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.