Ultimate-Killer Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Hallo, Ik heb een leuk vliegveldje gemaakt in MTA, ik heb toen ik klaar was de hele zooi geconverteert met een map Converter, En toen in SP gezet, Maar als ik in SP naar m,n viegveld ga zijn er allemaal objecten omgedraaid, De landingsbaan staat ineens andersom, De hangars zitten met de opening aan de verkeerde kant. Dat soort sh*t dus... Ik hoop dat iemand me kan helpen Reageren
rienie Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Als je alles nou omdraait voordat je het converteert. Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 De converter convert helaas de rotatie niet mee. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 De converter convert helaas de rotatie niet mee. Oh, wat moet ik dan doen? Met MED alles draaien? Reageren
Puma Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Ja. Het rotatie-systeem van San Andreas is niet in graden, zoals in MTA, maar in quaternions. Ik snap het zelf ook maar half, het is redelijk ingewikkeld. Wikipedia pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Quaternion Als je onderstaande video bekijkt, snap je waarschijnlijk waarom in games vaak quaternions worden gebruikt. Door het gebruik van quaternions wordt het 'gimble-lock' probleem, zoals je ziet in bovenstaande video, opgelost. Maar goed, dit is slechts wat interessante achtergrondinformatie. Steve-M heeft een rotation calculator gemaakt, waarmee je graden en quaternions in elkaar kan omrekenen. Link: http://www.steve-m.com/downloads/tools/rotcalc/ Heb het zelf nooit gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.