neliz Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hoe doe ik lock on target voor op de pc?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik weet het niet maar ik heb wel is gehoord dat je DEL moet indrukken :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Lock on target, wat is dat precies? :huh: Als je bedoelt dat je een pijlte boven iemands hoofd krijgt, zodat het makkelijker is om hem te vermoorden, dan is het de Rechter Muisknop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Lock on target is automatisch richten. Dit kan wel met de Heat Seeking RPG [Rocket Launcher]. Bij de Hydra moet je spatie indrukken wil je automatisch richten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 waar moet je dan mee schieten (hydra) bommen werper of raketten !? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 welke ja maar wilt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 welke ja maar wilt ...? :huh: waar moet je dan mee schieten (hydra) bommen werper of raketten !? Ik snap niet precies wat je bedoelt. Als je in de Hydra schiet en je doet Lock-On Target, dan schiet hij met raketten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik glof niet dat je die zogezegde "loc-on" heb op pc, das gwoon dat pijlte van hoeveel health ze hebbe, bij de heat seeking launcher, zoals mc claw zei, richt je automatisch omdat dat hittezoekend is ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb een gamepad op de pc en ik kan de lock-on gewoon gebruiken als op ps2... de functie is er dus wel.. weet alleen niet welke toets het op het toetsenbord is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Op het toetsenbord is die er niet geloof ik. Bewerkt: 4 juli 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Bij mij met de spatiebalk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.