Jump to content

GTA 4 doet het niet


Ronaldn

Recommended Posts

Hallo beste mensen!

Ik heb gisteravond GTA4 opnieuw geïnstalleerd en heb de patches 1 t/m 7 geïnstalleerd alleen nou

start ie niet meer op.. Hij deed 't wel voordat ik de patches erop had gezet dus ja, waar kan het aan liggen en

hoe fix ik het?

Gr Ronald!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet de zeven patches na elkaar te installeren hé, enkel de zevende is voldoende.

Het is zeker vreemd dat GTA IV nu niet meer werkt, maar ik raad je aan om een herinstallatie uit te voeren en dan enkel de laatste patch te installeren.

Topic verplaatst naar IV: Technische Problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok enorm bedankt voor je snelle respons :) Ik had nog 1 vraagje: Hoe kan je MP spelen met modificaties?

Want ik zie op YouTube wel filmpjes dat ze gewoon online spelen met allemaal geïnstalleerde mods

Nu heb ik GTA 4 opnieuw geinstalleerd en patch 1.0.7.0 erop gezet en weer start ie niet ..

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de MP-vraag ga ik je niet helpen, aangezien het de schuld van de modificaties is dat de Multiplayer van de PC-versie van GTA IV helemaal verpest is. Vele trainers werken wel in een Player Match - Free Mode/Party Mode, dat vind ik dan weer niet erg. Hiervoor is een gewone asi loader met een trainer (genoeg te vinden op bijvoorbeeld GTAGaming.com of GTAGarage.com) volgens mij voldoende.

Wat zijn de specificaties van je computer? Dit kan je eventueel vinden met Flitskikker InfoTool.

Link to comment
Delen op andere websites

Ff pc details gedelete

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost in elkaar gedrukt totdat het een klein, simpel pakketje is geworden en slechts één bericht. :clown: <<<

Ik denk niet dat het aan mijn PC ligt aangezien ik het spel vaker geïnstalleerd heb, nadat ik de patch deed dan houdt 't gewoon op ..

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Die PC kan GTA IV 100% zeker aan. :puh:

Misschien kan je proberen om Xliveless te installeren (gewoon xlive.dll in je GTA IV map plaatsen), dit verhelpt vaak wel eens problemen met het spel.

Xliveless schakelt Games for Windows LIVE uit, waardoor je savegames kan uitwisselen (wat anders niet kan). Het nadeel is dan dat je geen achievements kan behalen en niet online kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even terugkomend op je vraag over multiplayer met modificaties: Je zou dit project in de gaten kunnen houden. Het moet een soort SA:MP worden, maar dan voor IV. Hierbij worden ook de officiële game-servers niet gebruikt, dus je verpest dan met je trainers ook niet de game van een ander die wel graag eerlijk wil winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...