crazygamer Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 In Just Cause 2 kun je naast de missies ook nog heel veel legerbasissen vernieten om zo chaos te veroorzaken. Maar als je zoiets gedaan hebt savet hij niet automatisch, dus heb ik het ff op slot 1 opgeslagen. Als ik dan later verder wil gaan laad ik slot 1 maar dan begint de game weer bij de laatste autosave en dus niet vanaf wanneer ik het heb gesavet op slot 1. Dan kan ik alles dus weer opnieuw gaan doen. Weet iemand hoe dat saven in JC2 nou precies gaat? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Ik speel just cause 2 op de pc. Wat ik normaal doe. is saven via het pauzemenu. Ik weet niet waarop jij speelt. Daar zo doe ik het tenminste. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Als je het spel hebt opgeslagen, zal je bij het laden niet op dezelfde plaats starten, maar bij de dichtstbijzijnde veroverde legerbasis / andere locatie die je in het spel vrijspeelt. Reageren
crazygamer Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Als je het spel hebt opgeslagen, zal je bij het laden niet op dezelfde plaats starten, maar bij de dichtstbijzijnde veroverde legerbasis / andere locatie die je in het spel vrijspeelt. Ik speel het op de ps3. Bedankt flitskikker, ik had niet door dat ik niet op de saveplek wordt gerespawnt maar bij de dichtsbijzijnde veroverde legerbasis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.