jsprboy Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 hey weet iemand waar je een lamborghini kan vinden voor GTA san andreas? alvast bedankt Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Wil je hem in-game vinden of door middel van een modificatie? Zo ver ik weet is hij enkel te vinden dmv een mod Reageren
jsprboy Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 door middel van mod Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Op deze links heb je ze in alle soorten en maten. http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=157 http://www.gtagarage.com/mods/results.php?S=334294 Reageren
jsprboy Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 en als dat gedownload is wat moet ge dan doen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 (bewerkt) en als dat gedownload is wat moet ge dan doen dan moet u doormiddel van de imgtool de desbetreffende bestanden vervangen in de gta3.img. dit bestand kunt ge terug vinden in uw map c:\program files\rockstar games\gta san andreas\models. open de gta3.img met uw imgtool Bewerkt: 22 april 2011 door Bierbuikje Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Wel eens gehoord van Google? Teven staan hier ook heel veel tutorials waarin beschreven staat hoe je een mod kan installeren. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Verplaatst naar GTA: San Andreas - General Fora Reageren
520860 Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 SAMI (San Andreas Mod Installer) werkt ook heel goed. Gewoon sami downloaden en installeren. Daarna met rechtermuisknop op de map van de mod klikken en daarna op install with SAMI. Gewoon een paar keer op next klikken en klaar is kees. Reageren
jsprboy Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 en als dat gedownload is wat moet ge dan doen dan moet u doormiddel van de imgtool de desbetreffende bestanden vervangen in de gta3.img. dit bestand kunt ge terug vinden in uw map c:\program files\rockstar games\gta san andreas\models. open de gta3.img met uw imgtool na dat downloaden enzo hoe open je hem dan in het spel zelf (op pc) Reageren
lordpatros Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Hee jongens ik heb een vraag wie heb gta vice city ik heb het gedownload gta vice city 2010 en ik wil het multiplayer spelen en ik kijk op youtube het moet via VCMP die download ik als ik een server kies dan start ie gewoon niet multiplayer gewoon als missions kan iemand me helpen ik wil zo graag multiplayer Reageren
520860 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 (bewerkt) Hee jongens ik heb een vraag wie heb gta vice city ik heb het gedownload gta vice city 2010 en ik wil het multiplayer spelen en ik kijk op youtube het moet via VCMP die download ik als ik een server kies dan start ie gewoon niet multiplayer gewoon als missions kan iemand me helpen ik wil zo graag multiplayer Ten eerste heb je vice city waarschijnlijk illegaal gedownload en het is op dit forum verboden om daarover te praten en ten tweede je zit in het forum oger GTA: San Andreas en niet over Vice City. Ten derde snap ik geen knal van je bericht Bewerkt: 6 mei 2011 door 520860 Reageren
jsprboy Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Hee jongens ik heb een vraag wie heb gta vice city ik heb het gedownload gta vice city 2010 en ik wil het multiplayer spelen en ik kijk op youtube het moet via VCMP die download ik als ik een server kies dan start ie gewoon niet multiplayer gewoon als missions kan iemand me helpen ik wil zo graag multiplayer Ten eerste heb je vice city waarschijnlijk illegaal gedownload en het is op dit forum verboden om daarover te praten en ten tweede je zit in het forum oger GTA: San Andreas en niet over Vice City. Ten derde snap ik geen knal van je bericht Ik vroeg me dus af hoe je als je een mod car gedownload hebt en geïnstalleerd. Hoe je die tijdens het spelen tevoorschijn kan laten komen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 SAMI (San Andreas Mod Installer) werkt ook heel goed. Gewoon sami downloaden en installeren. Daarna met rechtermuisknop op de map van de mod klikken en daarna op install with SAMI. Gewoon een paar keer op next klikken en klaar is kees. je moet gta sa ook nog downgraden met deze tool http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=67 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.