killer2120 Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 (bewerkt) hallo, ik ben net nieuw op dit forum maar ik heb een vraag over mods. ik wil ze instaleren met gta sami. dit is waar ik hem vandaan heb en dan is de naam: AC-130 Spectre Klik maar nu dus het probleem: als ik hem heb geinstaleerd. start ik het spel op en dan gebeurt dit: of hij laad maar er gebeurt niks.(loopt vast) of er staat in mijn scherm gta werkt niet meer. kan iemand mij helpen? (ik speel offline) bedankt Bewerkt: 22 april 2011 door killer2120 Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Probeer dat nieuwe vliegtuig eens te instaleren met IMG Tool 2.0, hier kun je IMG Tool 2.0 downloaden. http://www.thegtaplace.com/downloads/f552-img-tool-2-0 Met IMG Tool 2.0 moet je de mappen waar je de bestanden over heen in moet schrijven opzoeken boven aan het scherm, bijvoorbeeld gta3.img. Als je gta3.img hebt geopent dan zoek je via het boven schermpje de bestandjes op die je moet vervangen om de mod te instaleren, daarna zou de mod moeten werken zo wel online als offline omdat het een voertuig mod is die slecht het model vervangt. Succes hiermee. Reageren
killer2120 Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2011 (bewerkt) dat img tool gebeurt precies het zelfde mee als met sami heb hem ook geprobeert te downgraden maar dat werkt helemaal niet. dus ik weet echt niks meer. heb gewoon gedaan hoe dit filmpje het zecht: youtube filmpje heb het geprobeert met img ofzo maar gebeurt gewoon niks. moet ik soms een gehackte versie van gta hebben ofzo? Bewerkt: 23 april 2011 door killer2120 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.