Jump to content

Hoe maak je een skin voor een auto?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik wil graag weten hoe je Bijv. een skin voor een auto maakt , heb je hier een progamma voor of zo?

-

iemand?

>>> Door DaBeast: Double post samengevoegd.<<<

Geplaatst:

Heb even geduld tot er iemand reageert. Het bumpen van een topic is vrij onnodig na 9 minuten, we zitten hier niet de hele dag te wachten tot er iemand een vraag stelt. ;)

Op zaterdagavond zijn er altijd een hoop leden online, dus ik denk dat je tegen het einde van de middag / begin van de avond wel een reactie hebt. Je dubbelpost zal door een lokale moderator worden samengevoegd.

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal als eerst sorry voor het topic bumpen aangezien ik geen antwoord heb gevonden op mijn vraag in dit gedeelte,

Ik heb namelijk een ambulance gedownload, en ik heb de skin met SparkIV geexport en ge edit, maar toen ik em weer in sparkIV laadde stond de originele texture er nog, en ingame gebruikt i nog de oude ipv de ene die ik heb gemaakt, hoe kan ik dan die andere skin verwijderen of de andere laten werken?

Groetjes gamermax!

Bewerkt: door gamermax

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...