.Nicole. Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Hey ik wil graag weten hoe je Bijv. een skin voor een auto maakt , heb je hier een progamma voor of zo? - iemand? >>> Door DaBeast: Double post samengevoegd.<<< Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Heb even geduld tot er iemand reageert. Het bumpen van een topic is vrij onnodig na 9 minuten, we zitten hier niet de hele dag te wachten tot er iemand een vraag stelt. Op zaterdagavond zijn er altijd een hoop leden online, dus ik denk dat je tegen het einde van de middag / begin van de avond wel een reactie hebt. Je dubbelpost zal door een lokale moderator worden samengevoegd. Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Je moet de texture uit de IMG halen met SparkIV, hierna kan je hem bv in Photoshop openen en aanpassen en daarna weer terug met SparkIV in de IMG zetten. Reageren
.Nicole. Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2011 werkt dit ook voor gta sa? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 werkt dit ook voor gta sa? Ja maar dat moet je met IMG Tool doen. Reageren
gamermax Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 (bewerkt) Hallo allemaal als eerst sorry voor het topic bumpen aangezien ik geen antwoord heb gevonden op mijn vraag in dit gedeelte, Ik heb namelijk een ambulance gedownload, en ik heb de skin met SparkIV geexport en ge edit, maar toen ik em weer in sparkIV laadde stond de originele texture er nog, en ingame gebruikt i nog de oude ipv de ene die ik heb gemaakt, hoe kan ik dan die andere skin verwijderen of de andere laten werken? Groetjes gamermax! Bewerkt: 5 juli 2011 door gamermax Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.