Jump to content

GTA IV Mod fout

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet zeker of ik dit goed heb geplaatst.

Ik heb nu een aantal mods: Volkswagen Golf MK2, Dodge Charger 1969, Volkswagen Corrado VR6.

Maar ik krijg nu een error als ik op een bepaald gebied rij.

Ik heb het vroeger ook gehad, en ik denk dat het door mods komt.

Heeft iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?

Als ik de fout weer heb dan kopier ik hem even.

Groeten Fendt-power

Bewerkt: door fendt-power
Geplaatst: (bewerkt)

Heb je nog andere mods in je GTA IV geinstaleerd? ( wellicht ook toevallig in die gebieden waar je in rond rijd met je Volkswagens ) Daar zou het als ik het zo lees ook aan kunnen liggen. Zo ja, verwijder dan eerst je andere mod(s) die je erop hebt staan. En instaleer daarna GTA IV opnieuw.

Als je een geheel schone GTA IV op je computer hebt staan en je instaleert met IMG Tool 2.0 je gewenste auto's dan zou alles gewoon naar toebehoren moeten werken, als je geen andere mods erop hebt staan dan zou ik andere auto mods opzoeken en kijken of je GTA IV daar wel of niet vast mee loopt. Succes in ieder geval.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Geplaatst:

Je kan eens de mods verwijderen en daarna één voor één installeren en na elke mod te installeren testen of je de error nog krijgt. Zo weet je al aan welke modificatie het ligt.

Topic verplaatst naar Modding forum.

Geplaatst:

Heb je nog andere mods in je GTA IV geinstaleerd? ( wellicht ook toevallig in die gebieden waar je in rond rijd met je Volkswagens ) Daar zou het als ik het zo lees ook aan kunnen liggen. Zo ja, verwijder dan eerst je andere mod(s) die je erop hebt staan. En instaleer daarna GTA IV opnieuw.

Als je een geheel schone GTA IV op je computer hebt staan en je instaleert met IMG Tool 2.0 je gewenste auto's dan zou alles gewoon naar toebehoren moeten werken, als je geen andere mods erop hebt staan dan zou ik andere auto mods opzoeken en kijken of je GTA IV daar wel of niet vast mee loopt. Succes in ieder geval.

Bedankt! met IMG Tool 2.0 ?? dat is toch voor GTA SA?

Ik heb zelf nog nooit de fout gehad zonder mods. Ik ga het eens proberen, ik heb een back-up gemaakt

Meer mods heb ik niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...