Jump to content

Lambo Mustang


NeverMyWorld

Recommended Posts

Ik heb dus voor het eerst photoshop uitgeprobeerd. Ik heb een Lamborghini aangepast en het een voorkant gegeven van een Mustang.

Dus zeg maar of ik het een beetje kan of totaal niet. Maar onthoud dit is het eerste wat ik ooit heb gedaan.

Kon geen plaatje uploaden. Kreeg een error dat de extensie verboden is op het forum. Excuses hiervoor.

http://img853.imageshack.us/i/naamloosz.png/

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het ook niet echt goed beoordelen, alleen staat de bumper wel erg scheef, die kan je met Transform>Skew of Transform>Warp wel beter zetten, verder is die filter wel erg raar maar door die filter is niet meer te zien wat je allemaal hebt gedaan, of heb je alleen de bumper gedaan(met grille enzo erbij)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het ook niet echt goed beoordelen, alleen staat de bumper wel erg scheef, die kan je met Transform>Skew of Transform>Warp wel beter zetten, verder is die filter wel erg raar maar door die filter is niet meer te zien wat je allemaal hebt gedaan, of heb je alleen de bumper gedaan(met grille enzo erbij)

Ja die bumper is eigenlijk het enigste. Ik ben er ook niet echt goed in dus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

jmmr dat die voorbumper zo staat, ik probeer ook altijd ongeveer dezelfde hoek te vinden zodat ik die niet teveel hoef aan te passen.

en je hebt er ook een poster edges filter overheen gedaan.

verder heb je er niet heel veel aan gedaan, of zie ik dat verkeerd?

wel leuk idee :)

ik heb zelf ook een r8 met de achterkant van een lambo

post-103331-130373893524.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...