Jump to content

steam windows 7 probleem


js007

Recommended Posts

Hallo iedereen , ik heb een probleem met het installeren van steam op mijn pc die 64 bit windows 7 draait.

Het probleem zit zo : als ik de installeren heb gedownload wil hij gewoon niet installeren zelfs als ik het opnieuw donwnload dan werkt het neit.

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Druk op de startknop, klik daarna op alle programma's en ga dan naar accessories

Klik met je rechtermuisknop op command prompt, en run het daarna als administrator. In het gebruikers acount beheer venster. De naam van dat programma is windows command processor, en als volgt klik je op ja.

In het administrator menu ga je als volgt verder: Command prompt venster, type daarna de volgende text in de prompt: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\SQMClient\Windows\DisabledSessions /va /f

Druk als volgt op enter om dit te instaleren.

Als de aanwijzingen succesvol op je scherm verschijnen, sluit dan het administrator command prompt venster om deze methode te voltooien.

Dit heeft op mijn computer dit vervelende probleem op gelost, hopelijk werkt het bij jou ook. Veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik de opdrachtpormt als administrator uitvoer maar wat je daarachter zegt je dat je op een ja knop moet drukken maar die kom ik niet tegen.

wat ik nu gedaan heb is de opdrachtpromp als admin uitgevoerd in die zin geplakt, dan zegt hij dat de opdracht is voltooid maar ik kan de installer niet instaleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...