klompje199 Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 (bewerkt) wie wil samen met mij(menno-master(nl)) een sever maken ik weet er zelf veel van (heb er aleen) maar wil ook een sever met iemand anders die er ook veel verstand van heeft dus wie wil helpen? Bewerkt: 25 april 2011 door klompje199 Reageren
T@rget Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 wie wil samen met mij(menno-master(nl)) een sever maken ik weet er zelf veel van (heb er aleen) maar wil ook een sever met iemand anders die er ook veel verstand van heeft dus wie wil helpen? Heb je deze keer wel een unieke naam kunnen bedenken, en niet die van onze server ge-copy / pasted? Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Heb je deze keer wel een unieke naam kunnen bedenken, en niet die van onze server ge-copy / pasted? Misschien handig de volgende keer te kijken wanneer de laatste post was. 25 April. Die post was niet echt nodig >>> Door Dutchy3010: Deze post is ook "niet echt nodig". Het is niet aan jou om dit soort opmerkingen/posts te plaatsen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.