Jump to content

Wesley Sneijder


Royboow

Recommended Posts

Voor iemand die nog niet zo lang aan de weg timmert is dit best een aardige signature. De tekst is in mijn ogen best geslaagd, al had je daar misschien ook nog wat effecten overheen kunnen gooien om het meer bij de rest van de sig te betrekken. Sneijder heeft echter nog wel wat aandacht nodig. Zijn rechterhand (links voor ons) is een beetje overbelicht, alsof 'ie bloot heeft gestaan aan radioactieve straling, haha. De clipping mask strookjes zijn een leuk idee, maar die had je misschien beter wat lager kunnen plaatsen, want nu trekken ze het hele Pirelli logo uit elkaar. Verder vind ik het best aardig, maar mijn hoofdpunt is toch: verwerk Sneijder wat beter tussen de effecten.

Veel succes met je verdere werk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, je hebt leuke effecten gebruikt en goed in je achtergrond verwerkt. Je moet wel iets aan je blending werken, Sneijder lijkt er gewoon boven opgeplakt, zonder dat je er iets mee hebt gedaan. Ik vind die clipping mask niet heel erg bijpassend en was zelfs overbodig geweest als je Sneijder goed had ingeblend met je achtergrond. Je diepte had ook beter geweest als Sneijder was ingeblend. Je tekst vind ik echter wel erg mooi! Probeer aan je blending te werken en het komt helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

De effecten bij Bulykin zijn zeer goed gekozen, geen aanmerkingen op. :sigaar: Maar de plaatsing van de render is gaaar. Het lijkt alsof Bulykin een vogel met halfkapotte armen is die probeert te zweven, laat ik het zo zeggen. Je moet dus de plaatsing van de render verbeteren, of een andere render nemen en die beter in de sig zetten. Zo komt de focal er beter uit denk ik. Verder vind ik de rechterkant veel te leeg, ik zou 't zo doen: zet Bulykin middenlinks; vul de rechter- en een beetje de linkerhelft op met effecten.

Suc6!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...