Jump to content

Beste racegame ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is misschien een beetje laat, maar wat vinden jullie de beste racegame ooit gemaakt voor de ps2?

Zelf heb ik need for speed vaak gespeeld :puh:

Geplaatst:

Mijn PS2-favoriet blijft natuurlijk Need for Speed Carbon. Heb enorm van deze game genoten :puh:

Maar wat wil je met dit topic eigenlijk bereiken..?

Geplaatst:

Ik kan het 4 Categorieën zetten:

Realistisch: Gran Turismo 4

Racen + Tuning: Need For Speed Underground 2

Fun: Burnout 3

Racen + Actie (Poltieachtervolgingen) Need For Speed Most Wanted.

Geplaatst:

Burnout 3 Takedown, wat eigenlijk hetzelfde is als Burnout 3 hoor, gewoon de volledige naam. Ik ben hier blijkbaar niet de enige in...

Maar zoals ook al vermeldt zijn Gran Turismo 4 en Need For Speed Underground 2 volwaardige concurrenten.

Geplaatst:

Burnout 3 Takedown, wat eigenlijk hetzelfde is als Burnout 3 hoor, gewoon de volledige naam. Ik ben hier blijkbaar niet de enige in...

Maar zoals ook al vermeldt zijn Gran Turismo 4 en Need For Speed Underground 2 volwaardige concurrenten.

Concurrenten? het zijn drie uiterste van elkaar :clown:

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt hij om de "titel" beste racegame voor de PS2.

Die van mij is overigens Underground 2. Heerlijk spel, de tuning mogelijkheden waren ongelofelijk uitgebreid.

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt hij om de "titel" beste racegame voor de PS2.

Die van mij is overigens Underground 2. Heerlijk spel, de tuning mogelijkheden waren ongelofelijk uitgebreid.

Klopt, het zijn allemaal race games, maar de doelgroep zijn ook allemaal verschillend.

Denk niet dat je Burnout met Gran Turismo kunt vergelijken omdat ze alle twee race games zijn.

Geplaatst:

Ik leg het even anders uit.

Stel; ik bedenk de competitie beste auto 2011. De een kiest voor een snelle auto, zoals een Lamborghini of een Pagani, terwijl de ander juist een praktische auto zou nomineren, zoals een Focus of een Megane of zo, en de ander gaat juist voor een budget auto zoals de Chevrolet Matiz. Allemaal voor verschillende doelgroepen, maar ze kunnen wel in dezelfde competitie, net als hier. Zo kan je GT4 en Burnout vergelijken met elkaar vergelijken. Dat de doelgroepen anders zijn is niet zo belangrijk hier.

Geplaatst:

Ik leg het even anders uit.

Stel; ik bedenk de competitie beste auto 2011. De een kiest voor een snelle auto, zoals een Lamborghini of een Pagani, terwijl de ander juist een praktische auto zou nomineren, zoals een Focus of een Megane of zo, en de ander gaat juist voor een budget auto zoals de Chevrolet Matiz. Allemaal voor verschillende doelgroepen, maar ze kunnen wel in dezelfde competitie, net als hier. Zo kan je GT4 en Burnout vergelijken met elkaar vergelijken. Dat de doelgroepen anders zijn is niet zo belangrijk hier.

Klopt, maar als jij dan zegt, blabla is de wagen van 2011, is dat dan ook daadwerkelijk de beste auto?

Eigenlijk niet he, dat is juist het grappige, het is zo krom als de pest.

Maar waar ik mij juist over struikelde, hij zei dat Burnout, NFS en GT4 volwaardige concurrenten zijn, terwijl dat eigenlijk niet waar is.

Je kan ook moeilijk zeggen, de Pagani en de Matiz zijn volwaardige concurrenten, want het zijn auto's, tja, dat zijn het ook, maar ze worden voor verschillende mensen gebouwd.

Er is niet voor niet de termen zoals 'supercars','budgetcars', 'tuners', 'American muscle' en de rest van de (onder)categorieën, en bij racegames heb je dat ook, onder andere de arcade en de simulatie gedeelte.

Geplaatst:

Ik heb Burnout 3 Takedown & Need For Speed 2; Hot Pursuit helemaal kapotgespeeld tot de vonken er vanaf vlogen:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...