Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 heej, weet jij waar een speciale auto of iet s anders met een motor is ? zeg het dan en ook waar die is ik ben namelijk ook wel op zoek naar nieuwe voertuigen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Hier staan alle voertuigen uit San Andreas. Je kan ook zien waar ze staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) in de walktrough staan alle voertuigen die in het spel zitten vermeld en ook de exate plaats waar je ze kan vinden staat erin edit:te laat Bewerkt: 2 juli 2005 door Roedi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 B) B) B) B) thanx dit hads ik nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 B) B) B) B) thanx dit hads ik nodig Djeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzz... Misschien moet je even een spoedcursus 'Hoe houd ik een forum netjes' doen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Snap je nu waarom? Al die smilies zijn erg vervelend. Ontopic: Wat bedoel je met speciaal? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.