Jump to content

PunBB forum probleem


Royboow

Recommended Posts

Hallo mensen, ik ben nu bezig met een forum voor een vriend, en nu zit ik met een probleem.

Ik maak nieuwe catagorieën aan in het Admin Paneel, maar als ik opsla en ik kijk naar het forum, staat alles nog gewoon onder elkaar zonder enige tussenruimte zoals bijvoorbeeld hier op het forum. Is dit te verhelpen of moet ik dan alles opnieuw doen?

Ik werk met forummotion omdat ik geen zin heb om mijn installtron op mijn site te verkloten met dat soort dingen

Alvast bedankt

RoyBoow

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je iets duidelijker uitleggen/laten zien wat er fout is of wat er aan jou design is want mij wordt het niet helemaal duidelijk. Tevens gebruiken wij Invision Power Board met een eigen ontwerp i.p.v. phpBB, dus het is logisch dat ons forum er anders uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak catagorieën aan, zoals hier bijvoorbeeld Nieuws en mededelingen, en daarin zit dan een subforum, Maar ik zie zegmaar alleen de subforums en niet de cata's

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou ik je kunnen helpen.. Ik heb een beetje verstand van het maken van een Forum. Zou je misschien een Print Screen kunnen maken van het Forum en hoe die eruit ziet in de Back-End? :)

Back end is?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou ik je kunnen helpen.. Ik heb een beetje verstand van het maken van een Forum. Zou je misschien een Print Screen kunnen maken van het Forum en hoe die eruit ziet in de Back-End? :)

Back end is?

Dat is waar je categorieën aanmaakt.. Tenminste zo werkte het bij mij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou ik je kunnen helpen.. Ik heb een beetje verstand van het maken van een Forum. Zou je misschien een Print Screen kunnen maken van het Forum en hoe die eruit ziet in de Back-End? :)

Back end is?

Dat is waar je categorieën aanmaakt.. Tenminste zo werkte het bij mij. ;)

Komt vanmiddag Had nog even de tijd gevonden, vergist in de tijd

Voila

Picture1-10.png

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, dit is niet helemaal bekend voor mij. Ik heb namelijk forums gemaakt via Kunena (Joomla). Ik weet nu dus niet wat elk icoontje betekend :$

Heb je ze gepubliceerd?

En anders moet je het helaas aan iemand anders vragen die verstand heeft van Forummotion :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je forum maakt gebruik van PunBB, geen phpBB. Ik heb daar geen ervaringen mee, maar misschien dat het daarmee gewoon niet kan.

ik kan het ook veranderen naar phpbb, maar dat lost het probleem niet op, misschien kan de topictitel worden PunBB/phpBB

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou phpBB kunnen gebruiken of anders SMF (Simple Machines Forum). Zelf vind ik SMF het beste aangezien het goed en makkelijk werkt en ook voor de Simple Portal mod. Natuurlijk blijft IPB wat dit forum ook draait nog steeds het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou phpBB kunnen gebruiken of anders SMF (Simple Machines Forum). Zelf vind ik SMF het beste aangezien het goed en makkelijk werkt en ook voor de Simple Portal mod. Natuurlijk blijft IPB wat dit forum ook draait nog steeds het beste.

Of je gebruikt VBulletin of MyBB.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...