Jump to content

PC


MaxVito

Recommended Posts

Hallo,

Ik zie een PC te koop staan met de volgende specs:

Intel Core I5 2300.

Nvidia GeForce 420 1GB

4GB Werkgeheugen.

Zou je hier gewoon zonder lagg Cod MW2 en TDU 2 Spelen?

Mvg, Max

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    22

  • Djmaddox

    8

  • .Senne

    3

  • GolfG60

    2

:s ik vraag jullie niks meer echt waar.

je vraagt iets en je krijgt zonder fatsoen een antwoord naar je kop geslingerd en altijd is het nee.

hopelijk zijn er nog normale mensen op dit forum

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt daarmee wel erg krap. Specifieke settings kunnen we niet geven (dat kan niemand); dat hangt af van persoonlijke voorkeuren en of je componenten goed uit de fabriek komen.

Het is beter als je ons een budget geeft om een pc voor je te samenstellen op een website als azerty.nl of alternate.nl, dan kunnen wij het aanpassen naar jouw voorkeuren en het kost ook altijd minder geld dan een OEM fabrikant zoals Acer of Dell.

Link to comment
Delen op andere websites

nog een keer dan :(

Budget: 800

Doel: Gamen, MSN, Internet

Desktop of laptop: Desktop (duhh :engel: )

Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit.

Benodigde randapparatuur: -

Besturingssysteem: Windows 7 64 bit ultimate erbij :D

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Monitor, Geluidsset, toetsenbord, muis, hoofdtelefoon, webcam etc...

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)? Nope

Link to comment
Delen op andere websites

:s ik vraag jullie niks meer echt waar.

je vraagt iets en je krijgt zonder fatsoen een antwoord naar je kop geslingerd en altijd is het nee.

hopelijk zijn er nog normale mensen op dit forum

Jij wilt gewoon dat we ja zeggen he? HET KAN NIET, ga dan niet huilen en kwaad worden op ons omdat het antwoord je niet aan staat.

Met die PC werken die spellen PERFECT op allerhighste settings! Ik zou hem zeker kopen man!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo goed in het samenstellen van een PC :t. Misschien dat Hayte of Djmaddox je hiermee kan helpen. Het is misschien ook wel handig of je een voorkeur hebt voor merken:

Intel/AMD (Processor)

nVidea/ATi (Videokaart)

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

:s ik vraag jullie niks meer echt waar.

je vraagt iets en je krijgt zonder fatsoen een antwoord naar je kop geslingerd en altijd is het nee.

hopelijk zijn er nog normale mensen op dit forum

Misschien reageren mensen zo kortaf omdat je al 10 topics hebt aangemaakt met vragen of pc's, opzicht niks mis mee, vragen mag altijd.

Maar 1 jaar verder heb je nog steeds geen nieuwe pc aangeschaft en ben je nog steeds aan het mekkeren of het niet goedkoper/sneller kan.

Even zoekfunctie gebruiken:

2x Videokaart topics.

3x Vraag of een bepaalde voorgebouwde pc goed is voor games.

3x Of mensen een pc voor je willen samenstellen, en inclusief dit topic is het nummer 4.

Eerste hardware topic is van 28 mei vorig jaar, waar je zegt dat je dan bijna een pc gaat kopen waar die kaart voor is, bijna een jaar later zeur je nog steeds voor een samengestelde pc.

Als je het geld niet hebt, dan heb je aan onze lijstjes niks, want je kan het op dit moment niet kopen.

En als we zeggen dat ie niet gaat werken, of niet goed, dan zal dat vast wel zijn.

Een GT 420 is wss een rebranded 230/240, en ik heb op deze videokaarten gegamed en van de prestaties wordt je niet blij.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...