MaxVito Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2011 I know dat ik veel topics heb gemaakt, maar niet echt veel waarvan ik op aan kan , allemaal kortaf enzo dus naar die mensen luister ik niet. en mijn vader zegt dan van ja eigenlijk is deze pc nog goed, Dat is hij dus niet!!! en hij denkt dan dat het niet goed in mekaar zit enz. dus kan iemand het voor mij in elkaar zetten?
-TonyStark- Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 I know dat ik veel topics heb gemaakt, maar niet echt veel waarvan ik op aan kan , allemaal kortaf enzo dus naar die mensen luister ik niet. en mijn vader zegt dan van ja eigenlijk is deze pc nog goed, Dat is hij dus niet!!! en hij denkt dan dat het niet goed in mekaar zit enz. dus kan iemand het voor mij in elkaar zetten? De bedrijven die de PC in mekaar zetten hebben wel verstand van wat ze doen dus ik denk niet dat je problemen gaat ondervinden.(ik zeg niet dat het onmogelijk is maar de kans is klein)
MaxVito Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Oke , maar de vraag blijft he kan iemand de pc in mekaar zetten. en de eisten pagina 1
Djmaddox Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 I know dat ik veel topics heb gemaakt, maar niet echt veel waarvan ik op aan kan , allemaal kortaf enzo dus naar die mensen luister ik niet. Wij geven gewoon duidelijk antwoord. Als jij vraagt of op deze videokaart MW2 kan, en wij zeggen van niet, dan is dat toch duidelijk? En waarom neem je niet een van de honderd samengestelde PC's uit je vorige topic? Je moet niet zo asociaal doen en gewoon de antwoorden accepteren, want met jouw gedrag schiet het echt niet op.
MaxVito Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2011 die pc's zijn al weer verouderd, dus kan / wil iemand een pc samenstellen dat ik wel zonder laggy gedoe mw2 en tdu 2 kan spelen. mvg, Max
Thundercover Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Goed, dit is voorlopig je laatste topic. Voor elk volgende topic zie ik graag een PB met de vraag om toestemming tegemoet. Het lijkt mij handig dat je nu van dit topic gebruik maakt om een geheel nieuwe pc te laten samenstellen door kenners. Stel van tevoren eventueel eisen, laat ze een samenstelling plaatsen voor jouw budget en reken af bij de online shop binnen pak 'm beet twee weken. Dan heb je ergens in mei een gloednieuwe pc en kan je weer een paar jaar vooruit zonder te klagen over videokaarten, kant-en-klare pc's in Aldi-folders en vergelijkbare zaken. Dat scheelt je korte antwoorden en ergenis bij andere leden. Dus, stel een deadline en koop voor die tijd een nieuwe pc. Je kan wel blijven wachten en voortkwakkelen met je huidige pc, maar daar schiet je niets mee op.
MaxVito Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2011 (bewerkt) Kan iemand een pc voor mij samenstellen ik weet niet wat goed is kwa kwaliteit. voorkeur gaat uit naar een intel en ati pc kan iemand a.u.b. een samen stellen voor mij >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 27 april 2011 door Thundercover
.Senne Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 (bewerkt) Als we je er eentje samenstellen, ga je 'm dan ook kopen? Ik denk dat er onderhand al zo'n honderd samenstellingen zijn geplaatst voor jou, en je deed er nooit wat mee. Edit: ik heb op basis van de Tweakers best buy guide dit samengesteld: Klik Is wel alweer een tijdje geleden dat ik wat heb samengesteld, maar voor zover ik weet klopt alles. Bewerkt: 27 april 2011 door .Senne
MaxVito Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2011 (bewerkt) Dit heb ik er in gegooid ff aangepast van jou .Senne. Klik Bewerkt: 28 april 2011 door MaxVito
MaxVito Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Kan iemand er een samenstellen voor me? intel en ati processor en videokaart.
Woody268 Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 (bewerkt) Ik zou voor deze configuratie gaan: Gemaakt op deze site: Klik Bewerkt: 1 mei 2011 door woody268
MaxVito Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 oke thanx kun je er een montage service bij doen? en dan de link geven van het winkelmandje? Mvg, Max
Flitskikker Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Ik zou er een normale hardeschijf bij doen in plaats van een Green-versie.
Recommended Posts