MaxVito Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 ok kan iemand dan een intel en ati pc samenstellen
Djmaddox Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 ok kan iemand dan een intel en ati pc samenstellen Ik zou voor deze configuratie gaan: Gemaakt op deze site: Klik ?
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 kun je er een montage service bij doen en een harde schijf zonder green version
.Senne Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 WAAROM IN GODSNAAM DOEN WE NOG MOEITE OM 'M TE HELPEN. MaxVito post "kan je een pc samenstellen" Jij post een setup. 3 dagen later post hij "kan je een pc samenstellen" Iemand anders post een setup. Weer een aantal dagen later post hij "kan je een pc samenstellen" HIJ KOOPT TOCH NOOIT EEN PC. Dit is echt te dwaas voor woorden. En dan snap jij niet waarom mensen je afblaffen, Max.
Djmaddox Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 kun je er een montage service bij doen en een harde schijf zonder green version Slaven haal je niet hier, maar uit een ander land. Je mag zelf ook iets proberen hoor, het is niet dat we hier ook je billen afvegen zoals je moeder.
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 off-topic jullie helpen echt niet he.. dit forum is geen aanrader , je vraagt en je krijgt geen hulp... fail forum :dans:
kelwin Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Maxvito, kijk eens naar de post van .Senne? Het is een fail forum als JIJ niet goed en wil luisteren Bewerkt: 4 mei 2011 door kelwin
Djmaddox Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 off-topic jullie helpen echt niet he.. dit forum is geen aanrader , je vraagt en je krijgt geen hulp... fail forum :dans: Ik zou gelijk weg gaan. De brutaliteit van ons!
.Senne Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 off-topic jullie helpen echt niet he.. dit forum is geen aanrader , je vraagt en je krijgt geen hulp... fail forum :dans: Get out. TIENTALLEN MENSEN HEBBEN JOU AL PC'S SAMENGESTELD MET AL HET GEDULD VAN DE WERELD, STEEDS OPNIEUW KOSTBARE TIJD BESTEED AAN JOU HELPEN. ELKE KEER KWAM JE TERUG MET DEZELFDE VRAAG. WAT IS ER MIS MET JOU? Zoveel mensen worden in dit deel van het forum zo goed geholpen. Ze vragen een pc, en twee weken later staat hij al op hun bureau. Ze hebben een probleem, en twee minuten later is het alweer opgelost. Hier zitten tientallen mensen die zo goed zijn met PC's en overal een oplossing voor hebben en daarvoor niets dan thumbs up verdienen. Ze geven gratis en voor niets prachtige tips en stellen PC's samen waar professionals zoveel geld zouden voor vragen. En wat doe jij? Zeggen dat je hier niet geholpen wordt. Jij EN ALLEEN JIJ bent diegene die niet wil luisteren. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik heb de indruk dat ik tegen een tienjarige praat. En dat is zelfs nog een belediging voor alle tienjarige personen op de wereld.
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Ze doen alles? ik vraag alleen of hij er een andere hard disk in wil zetten, dan flip jij meteen uit, ja dan heeft het geen zin meer..... nogmaals ik weet niet wat goed is en dus kan ik het niet veranderen ... kan iemand het samenstellen op azerty? want zij hebben een montage service Bewerkt: 4 mei 2011 door MaxVito
Rutger. Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ze doen alles? ik vraag alleen of hij er een andere hard disk in wil zetten, dan flip jij meteen uit, ja dan heeft het geen zin meer..... nogmaals ik weet niet wat goed is en dus kan ik het niet veranderen ... Ik heb weliswaar niets gezegd in dit topic, of iets samengesteld, maar dit moet ik even kwijt: Als je nou op een beleefde manier vraagt, of de desbetreffende persoon iets kan aanpassen, heeft niemand er problemen mee. Alleen wat jij doet, is 3x een vraag herhalen, 3x herhalen mensen het antwoord en dan zeg jij dat dit forum zuigt? Ga fietsen.
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ze doen alles? ik vraag alleen of hij er een andere hard disk in wil zetten, dan flip jij meteen uit, ja dan heeft het geen zin meer..... nogmaals ik weet niet wat goed is en dus kan ik het niet veranderen ... Ik heb weliswaar niets gezegd in dit topic, of iets samengesteld, maar dit moet ik even kwijt: Als je nou op een beleefde manier vraagt, of de desbetreffende persoon iets kan aanpassen, heeft niemand er problemen mee. Alleen wat jij doet, is 3x een vraag herhalen, 3x herhalen mensen het antwoord en dan zeg jij dat dit forum zuigt? Ga fietsen. ff off topic maar moet ff nou ik herhaal het omdat het niet goed is. ik vraag voor een intel en ati krijg ik een amd in het begin. en dan vraag ik of iemand die harddisk wilt aanpassen dan begint ".Senne" te reageren of het een oorlog is..
Djmaddox Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 nogmaals ik weet niet wat goed ff off topic maar moet ff nou ik herhaal het omdat het niet goed is. ik vraag voor een intel en ati krijg ik een amd in het begin. en dan vraag ik of iemand die harddisk wilt aanpassen dan begint ".Senne" te reageren of het een oorlog is.. Waarom wil je dan intel en ati als je toch niet weet wat goed is en wat wel?
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 nou, amd is namaak van intel, dus altijd slechter. en dat heb ik gelezen op google enz.
Djmaddox Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 nou, amd is namaak van intel, dus altijd slechter.
Recommended Posts