Jump to content

media externe harde schijf


pompbakje

Recommended Posts

hallo

om niet altijd mijn computer aan te leggen en hem verbinden met mijn TV om een film te bekijken zou ik een media externe harde schijf kopen.

Zou er mij iemand wat tips willen geven om het zoeken naar zo een harde schijf waarmee ik mijn gedownloade films mee kan bekijken.

Ik heb al eens rondgekeken op internet maar daar heb je veel verschillende types en soorten en weet niet goed welk1 dan ik moet kiezen.

Ik zou er ook niet te veel geld aan willen uitgeven. ik dacht aan een maximum van rond de € 150,00

m.v.g.

pompbakje

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader heeft er eentje van een Terrabyte (1.000 Gigabyte geloof ik) die ook films kan af spelen gewoon door hem met een USB te verbinden aan de TV of DVD (weet niet meer echt aan wat). Hij heeft het vorig jaar gekocht voor €80 ongeveer bij Makro, nu weet ik niet hoe het zit in Nederland of zij ook een Makro hebben ofzo maar je vindt dit vast wel bij Media Markt e.d.

EDIT: Je hebt het over gedownloade films, heb je dit illegaal gedaan of geript van een DVD?

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader heeft er eentje van een Terrabyte (1.000 Gigabyte geloof ik) die ook films kan af spelen gewoon door hem met een USB te verbinden aan de TV of DVD (weet niet meer echt aan wat). Hij heeft het vorig jaar gekocht voor €80 ongeveer bij Makro, nu weet ik niet hoe het zit in Nederland of zij ook een Makro hebben ofzo maar je vindt dit vast wel bij Media Markt e.d.

EDIT: Je hebt het over gedownloade films, heb je dit illegaal gedaan of geript van een DVD?

ik woon in België dus een Makro kan ik wel vinden :puh:

de films die ik heb zijn legaal gedownload :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...