gangster63 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Ik heb laatst GTA San Andreas voor de PC gekocht (2 dagen terug). En gister zat ik dus te spelen, en valt in ene keer mn laptop uit. Ik begreep het niet, dus dacht ik dat mn laptop leeg was qua batterij. Dus toen heb ik mn laptop opgeladen. Twee uur later weer aan het spelen geweest, en bam valtie weer uit! Terwijl de oplader er gewoon inzat?! Naja, en mn laptop zelf, die gaf een melding van: Het probleem van GTA San Andreas oplossen. Heb ik daarop geklikt, toen werd ik gelinkt naar Take Two-site, met de boodschap: updaten! Ik begrijp er dus geen zak van. Ik dacht zelf dat het aan mn pc lag? Ik heb een Acer Aspire 5742Z. Iemand hulp, zodat ie niet meer uitvalt???? PLEASE! Anders kun ik deze spel niet meer spelen en heb ik dus zomaar mijn 20 euro weggegeven. Iemand???? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Je moet gewoon updaten naar de nieuwste versie. En 20euro voor San Andreas,nu? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Heb je al geprobeert om simpelweg GTA San Andreas van je computer te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren? Dat zou kunnen helpen als je dat nog niet hebt geprobeert, succes in ieder geval. Reageren
gangster63 Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Je moet gewoon updaten naar de nieuwste versie. En 20euro voor San Andreas,nu? Wat updaten? Het spel? Ja, in Bart Smit is het €7,-, maar daar is het momenteel uitverkocht. Dus ging ik naar GameShop, waar ik hem voor €20,- kocht. Heb je al geprobeert om simpelweg GTA San Andreas van je computer te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren? Dat zou kunnen helpen als je dat nog niet hebt geprobeert, succes in ieder geval. Hmm, ga ik vanavond proberen, maar ik raak zeker alles wat ik gesaved heb kwijt?? Of niet? In ieder geval, bedankt. >>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen.<<< Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Heb je al geprobeert om simpelweg GTA San Andreas van je computer te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren? Dat zou kunnen helpen als je dat nog niet hebt geprobeert, succes in ieder geval. Hmm, ga ik vanavond proberen, maar ik raak zeker alles wat ik gesaved heb kwijt?? Of niet? In ieder geval, bedankt. Nee hoor, al je savegames blijven dan staan in de map GTA San Andreas userfiles. Dus als je GTA San Andreas verwijdert en opnieuw instaleert kun je al je savegames die je eerst had blijven gebruiken. Reageren
gangster63 Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Heb je al geprobeert om simpelweg GTA San Andreas van je computer te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren? Dat zou kunnen helpen als je dat nog niet hebt geprobeert, succes in ieder geval. Dit heb ik geprobeert, het lukt niet. En ik heb ook gemerkt, dat als ik het spel speel, dat mn laptop echt heel heet wordt. Ik heb even aan mijn zwager gevraagd. En hij zei dat mijn laptop 'oververhit' raakt ofzo?? Kan dat?? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Weet je zeker dat je laptop GTA SA überhaupt wel aan kan? Het kan ook dat je laptop inderdaad over verhit is, in dat geval kan je proberen de koeler schoon te maken. Dus laptop open maken en dat ventilatortje afstoffen, of je kan ook de stofzuiger erop zetten zonder de laptop open te maken, maar dat is minder efficiënt. Reageren
gangster63 Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Weet je zeker dat je laptop GTA SA überhaupt wel aan kan? Het kan ook dat je laptop inderdaad over verhit is, in dat geval kan je proberen de koeler schoon te maken. Dus laptop open maken en dat ventilatortje afstoffen, of je kan ook de stofzuiger erop zetten zonder de laptop open te maken, maar dat is minder efficiënt. Ja, mn laptop kan GTA SA wel aan, want hij doet niet trager ofzo? Ja, aan dat overhit heb ik ook aangedacht, ik denk dat dat het is (: Bedankt. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Zou je je specificaties willen posten? Misschien kunnen we daaruit halen wat er scheelt. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Dit zijn de systeemeisen voor GTA San Andreas voor de computer versie, http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_San_Andreas%29 Weet je zeker dat je aan alle genoemde eisen uit deze lijstjes vol doet? Na een schone instalatie zou GTA San Andreas het weer moeten doen als het goed is, zou je anders mischien even een foto willen maken door simpelweg op de knop print screen te drukken. Dan zou ik je mischien wat verder weg in het probleem kunnen helpen, veel sterkte in ieder geval. Reageren
candesco Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Ik heb de laptop eens gegoogled en zo te zien zit er een pentium p6100 processor in, wat een mobiele dual-core processor is. Er zit verder een onboard videochip van intel in, Intel GMA HD Graphics, wat een vrij zwakke chip is. Zou naar verluidt wel in staat moeten zijn om HD films af te spelen. Als het goed is, dan is dit hem dus: http://www.techzine.nl/reviews/937/2/acer-aspire-5742z-de-acer-aspire-5742z.html Aangezien San Andreas toch al wel een redelijk oud spel is en de laptop is meer van de huidige generatie zou het in feite moeten werken. Echter moet je wel met een aantal zaken rekening houden. Er zit dus Windows 7 op. Houdt in dat er ook UAC in zit, waarbij het dan vereist is dat je met adminrechten het spel moet installeren. Wees er verder zeker van dat je wel genoeg vrije schijfruimte over hebt na installatie. Minimaal 1 GB. Daarnaast moeten de drivers up to date zijn en zaken als DirectX moet ook bijgewerkt zijn. Aangezien je 7 hebt, dan heb je dus versie 10. Schakel tijdens het spelen achtergrondprocessen uit, zoals WLM, antivirus, etc. Geldt trouwens voor spellen in het algemeen. En last but not least; defragmenteren na installatie. Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 heeft mijn computer ook soms dat hij oververhit raakt en dan valt ie uit. heeft nix met gta san te maken. computer geefgt dan de schuld aan het laatste programma wat ie aan had staan Reageren
gangster63 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Dit zijn de systeemeisen voor GTA San Andreas voor de computer versie, http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_San_Andreas%29 Weet je zeker dat je aan alle genoemde eisen uit deze lijstjes vol doet? Na een schone instalatie zou GTA San Andreas het weer moeten doen als het goed is, zou je anders mischien even een foto willen maken door simpelweg op de knop print screen te drukken. Dan zou ik je mischien wat verder weg in het probleem kunnen helpen, veel sterkte in ieder geval. Rechtsonder aan mijn laptop staat dit: Intel®Pentium®processor P6100 15.6" HD LED LCD Intel®HD Graphics 4GB DDR3 Memory 320GB HDD DVD-Super Multi DL Drive Acer Nplify®802.11b/g/n 6-cell Li-ion battery Ik heb de laptop eens gegoogled en zo te zien zit er een pentium p6100 processor in, wat een mobiele dual-core processor is. Er zit verder een onboard videochip van intel in, Intel GMA HD Graphics, wat een vrij zwakke chip is. Zou naar verluidt wel in staat moeten zijn om HD films af te spelen. Als het goed is, dan is dit hem dus: http://www.techzine.nl/reviews/937/2/acer-aspire-5742z-de-acer-aspire-5742z.html Aangezien San Andreas toch al wel een redelijk oud spel is en de laptop is meer van de huidige generatie zou het in feite moeten werken. Echter moet je wel met een aantal zaken rekening houden. Er zit dus Windows 7 op. Houdt in dat er ook UAC in zit, waarbij het dan vereist is dat je met adminrechten het spel moet installeren. Wees er verder zeker van dat je wel genoeg vrije schijfruimte over hebt na installatie. Minimaal 1 GB. Daarnaast moeten de drivers up to date zijn en zaken als DirectX moet ook bijgewerkt zijn. Aangezien je 7 hebt, dan heb je dus versie 10. Schakel tijdens het spelen achtergrondprocessen uit, zoals WLM, antivirus, etc. Geldt trouwens voor spellen in het algemeen. En last but not least; defragmenteren na installatie. Ja, klopt, dat is mijn laptop ja. En ik heb nog: 119 van de 284 GB over. Is dat goed? Ja toch? En volgens mij heb ik het spel niet met adminrechten geïnstalleerdd, maar is het goed als ik GTA SA open met adminrechten? >>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen.<<< Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ja, dat zou ik zeker doen. Mocht dan overigens niet lukken, ga dan naar Eigenschappen >> Compatibiliteit >> Dit prograama uitvoeren in compatibiliteitmodus voor: en kies hier Windows XP (versie maakt geloof ik niet uit). Reageren
gangster63 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ja, dat zou ik zeker doen. Mocht dan overigens niet lukken, ga dan naar Eigenschappen >> Compatibiliteit >> Dit prograama uitvoeren in compatibiliteitmodus voor: en kies hier Windows XP (versie maakt geloof ik niet uit). Heb dit gedaan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.