Jump to content

Learning to Fly


Jaouad9

Recommended Posts

Waarvoor heeft GtaF ook een Walktrough? Daar staan o.a. de missie's van gta sa en nog veel meer.

Dus lees gewoon alles eens goed door wat er staat en het zal je misschien wel lukken... Klik

Succes thumbsup2.gifstatic.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook een savegame uploaden en dan vragen aan een van de leden of hij/zij de missie voor jou wil doen. Dan hoef je alleen nog maar het bestand te downloaden en je kunt weer verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor heeft GtaF ook een Walktrough? Daar staan o.a. de missie's van gta sa en nog veel meer.

Dus lees gewoon alles eens goed door wat er staat en het zal je misschien wel lukken... Klik

Succes thumbsup2.gifstatic.gif

Nou, met alle respect maar ik snap er nog steeds geen bal van. Er staat alleen instructies hoe ik het beste goud kan halen, heb het zovaak geprobeerd maar het lukt maar niet.. Het is namelijk niet echt een missie waar je je verstand bij moet houden maar meer dat je handig met je Joystick moet zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook een savegame uploaden en dan vragen aan een van de leden of hij/zij de missie voor jou wil doen. Dan hoef je alleen nog maar het bestand te downloaden en je kunt weer verder.

Maar dat is denk ik alleen voor PC? Ik heb GTA SA voor op de PS2. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is om in dit onderdeel van de vliegschool de 3 trucks kapot te schieten met raketten en de 2 patriots kapot te schieten met de ingebouwde automatische machinegeweer van de hunter, als je het een keer of wat op deze manier probeert moet het haast wel lukken. Het is even door zetten, maar dan heb je ook wat. Na de vliegschool komen namelijk de Las Venturas missies die erg leuk zijn om te doen, succes met het vliegonderdeel!

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is om in dit onderdeel van de vliegschool de 3 trucks kapot te schieten met raketten en de 2 patriots kapot te schieten met de ingebouwde automatische machinegeweer van de hunter, als je het een keer of wat op deze manier probeert moet het haast wel lukken. Het is even door zetten, maar dan heb je ook wat. Na de vliegschool komen namelijk de Las Venturas missies die erg leuk zijn om te doen, succes met het vliegonderdeel!

Ja, dat heb ik ook van de tips meegekregen en ook beoefend. Helaas is het vaak zo dat ik de eerste 3 trucks mis en weer terug moet vliegen en vaak de grond raak.. En heel soms haal ik het maar dan krijg ik geen medaille omdat ik onder de 70% zit in verband met tijd. Echt een lastige missie. Het is ook een feit dat veel GTA SA spelers door deze missie ook stoppen met het spelen.

Bewerkt: door Jaouad9
Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is om in dit onderdeel van de vliegschool de 3 trucks kapot te schieten met raketten en de 2 patriots kapot te schieten met de ingebouwde automatische machinegeweer van de hunter, als je het een keer of wat op deze manier probeert moet het haast wel lukken. Het is even door zetten, maar dan heb je ook wat. Na de vliegschool komen namelijk de Las Venturas missies die erg leuk zijn om te doen, succes met het vliegonderdeel!

Ja, dat heb ik ook van de tips meegekregen en ook beoefend. Helaas is het vaak zo dat ik de eerste 3 trucks mis en weer terug moet vliegen en vaak de grond raak.. En heel soms haal ik het maar dan krijg ik geen medaille omdat ik onder de 70% zit in verband met tijd. Echt een lastige missie. Het is ook een feit dat veel GTA SA spelers door deze missie ook stoppen met het spelen.

Als niet alle trucks kapot zijn voor de eerste keer afvoeren met je raketten dan moet je op de computer met E en Q en op de PS2 met L2 en R2 een draai maken in de lucht, vlieg nu direct terug en voer opnieuw een aantal raketten op de overgebleven truck(s) af. Het geeft niet als dat niet in een keer lukt, dan kun je als nog minimaal 85 % halen. Het moet alleen niet langer dan 2 minuten duren. Succes met het onderdeel als nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...