Ultimate-Killer Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Hallo allemaal Ik heb een nieuwen koptelefoon gekocht, Maar als ik de mic uitporbeer dan hoort iemand anders alleen maar ruis.. Weet iemand wat ik moet doen? Reageren
ikt Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Hallo allemaal Ik heb een nieuwen koptelefoon gekocht, Maar als ik de mic uitporbeer dan hoort iemand anders alleen maar ruis.. Weet iemand wat ik moet doen? Maak in het geval van een faal een checklist. - Goed aangesloten? zoja, - kan ik met een programma (Skype, Windows Recorder) mezelf horen? zonee, - zijn de instellingen van de computer goed? etc etc. Probeer anders een andere microfoon, of probeer je microfoon uit op een andere computer waar het wel werkt. Als het probleem bij de microfoon ligt kun je die omruilen. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Op een of anderen manier werkt ie nu wel, Alleen bij skype niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.