GTAKevin023 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 (bewerkt) Is het niet mogelijk dat Rockstargames een download maakt die we via xbox, playstation en pc kunnen binnenhalen zodat er meer kleding is? Want met RDR kan je ook kleding downloaden. Is daar nooit over nagedacht of zo of willen ze het niet of is het niet mogelijk voor gta IV? Ik vindt gewoon dat er meer brillen, petten, T-SHIRTS!! en nog veel meer kleding moet zijn voor Niko en Luis. Bewerkt: 27 april 2011 door android Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Er is al een uitgebreide kledingkeuze voor GTA IV vind ik. Het heeft niet meer nodig, wil je dit wel dan zou ik een PC versie kopen en gaan modden. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Uiteraard is dat mogelijk, de techniek is er niet tegen.. Men zou zelfs zoals bij racegames gebruikelijk is, auto's of kleine car packs kunnen aanbieden. Maar dat moet Rockstar zelf willen, en dat willen ze niet, anders had men dat wel gedaan. En dan had ik ze allang allemaal binnengehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.