Jump to content

GTA IV ERROR!


RichHipHop

Recommended Posts

Sinds kort heb ik een nieuw probleem met GTA IV. Het probleem is dat elke keer als ik GTA IV opstart, dat laadscherm met copyright etc. verschijnt. Maar....

Daar blijft hij dus ook op hangen. Ctrl-alt-delete lukt wel maar dan wordt het probleem alleen maar erger. Als ik dan kijk naar het geheugenverbruik is dat over de 400.000kB. Helaas kan je dan niet meer terug naar het spel want je ziet alleen maar een vierkant zwart beeld op je bureaublad. De enigste manier om het weer weg te krijgen is om het proces te beëindigen. Updates heb ik al geprobeerd te installeren via websites maar helpen geen ene moer. Heb al 3x opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde.

Ik vind het maar raar, vorig jaar had ik dit nog niet.

Is het dan naar de gladiolen door de mods die ik voorafgaand heb gebruikt??

Ik weet niets meer.

Iemand een oplossing????????

Groet Richard

post-117417-1303936475,14.jpg

post-117417-1303936458,01.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hey richard

ten eerste, download de trial van snagit. (maakt mooie screenshots van je pc)

ten tweede, Gta 4 is best een zwaar spel, en verbruikt redelijk veel ram (random acces memory)

ten derde, verkeerd instaleren van mods kan je spel verpesten, maar omdat jij zegt dat je je spel hebt geherinstaleerd kan dat niet het probleem zijn

Download eens de flistskikker infotool en zeg eens wat je specificaties zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Screens maken kan je ook gewoon doen door de Print Screen-knop te gebruiken. ;)

Je kan ook eens proberen om GTA IV te verwijderen, daarna nog eens schoonmaken met CCleaner, en dan GTA IV opnieuw installeren.

Heb 'm nu op de LT geinstalleerd, nu doet hij het perfect!!! Maar alsnog bedankt voor julie snelle reacties :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...