Jump to content

charaters


Robienske

Recommended Posts

In een andere topic zag ik dat iemand die Ryder al had ontdekt. Misschien heeft hij het gezien op die site, ofwel heeft die site het gezien van dit forum. Ofwel heeft geen één van beide iets gezien van elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Op een andere gta site (ik mag geen reclame maken) heb ik dit gevonden:

Ik vind Carl nou niet bepaald op Jay-Z lijken..:blink:

En volgensmij heeft die site het niet van mij dat Ryder op Eazy-E lijkt..dat ziet iedere hiphop fan meteen.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Carl Johnson - Hoofdpersonage

Brian Johnson - CJ's 10 jaar oudere broer die is overleden in een ongeluk

Sean "Sweet" Johnson- nog een broer van CJ - Sweet geeft Cj wel eens de schuld voor de dood van Brian

Kendl Johnson - zus van CJ

Beverly Johnson - De moeder van de bovengenoemde personages

Frank Tenpenny and Eddie Polaski - de corrupten politie-agenten die je in de 1e missie in een vijandige wijk droppen

Melvin "Big Smoke" Harris - Hij is een lid van jou gang

Lance "Ryder" Wilson - Hij zit ook in jou gang - lijkt op Eazy-E

Mark "B-Dup" Wayne - Een belangerijk lid van jou gang *gerucht* hij is een soort 8-ball

Cesar Cesar is een latino en heeft het met Kendl, hij is een goeie vriend van CJ

Old Reece Dat is de kapper die je in de 1e missie al tegenkomt - zijn stem word ingesproken door Bill Cobbs

OG Loc Een wannabee gangster, heeft geen strafblad of iets wat er op lijk - heet eigelijk Jeffrey Martin

Madd Dogg - Een rapper met een TE grote ego, heeft een zwaar probleem met drank en cocaine, heeft net als OG Loc geen strafblad.

Wu Zi Mu Word ookwel Wuzi genoemd door CJ - hij is de blinde Triad-baas.

Bewerkt: door The Godfather
Link to comment
Delen op andere websites

Carl Johnson - Hoofdpersonage

Brian Johnson - CJ's 10 jaar oudere broer die is overleden in een ongeluk

Sean "Sweet" Johnson- nog een broer van CJ - Sweet geeft Cj wel eens de schuld voor de dood van Brian

Kendl Johnson - zus van CJ

Beverly Johnson - De moeder van de bovengenoemde personages

Frank Tenpenny and Eddie Polaski - de corrupten politie-agenten die je in de 1e missie in een vijandige wijk droppen

Melvin "Big Smoke" Harris - Hij is een lid van jou gang

Lance "Ryder" Wilson - Hij zit ook in jou gang - lijkt op Eazy-E

Mark "B-Dup" Wayne - Een belangerijk lid van jou gang *gerucht* hij is een soort 8-ball

Cesar Cesar is een latino en heeft het met Kendl, hij is een goeie vriend van CJ

Old Reece Dat is de kapper die je in de 1e missie al tegenkomt - zijn stem word ingesproken door Bill Cobbs

OG Loc Een wannabee gangster, heeft geen strafblad of iets wat er op lijk - heet eigelijk Jeffrey Martin

Madd Dogg - Een rapper met een TE grote ego, heeft een zwaar probleem met drank en cocaine, heeft net als OG Loc geen strafblad.

Wu Zi Mu Word ookwel Wuzi genoemd door CJ - hij is de blinde Triad-baas.

:o Wauw je hebt er iets moois van gemaakt Godfather!!!! :D ,

Er was ook een sreentje, waarop een personage precies op Kanye west leek, verbeeldde ik me dat of is dat echt zo :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...