Jump to content

Knipperlichten?


prokula

Recommended Posts

Kan je ook knipperlichten aan zetten bij GTA The Ballad of Gay Tony?

Zo niet?

Als ze weer eens GTA 5 ofzo maken

Dat ze dan ook eens knipprichten erbij doen ;)

Als ze de knipperlichten erbij doen zal dit handig zijn:

Knipperlicht links = [ haakje.

Knipperlincht rechts = ] haakje.

En V voor Singaal lichten xD

(kantoch?)

Bewerkt: door prokula
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, helaas is dit niet mogelijk in TBoGT :N

Het zou inderdaad een goeie toevoeging zijn voor de volgende GTA. Het brengt ook weer een stuk realisme met zich mee..

Al je verdere wensen voor de volgende GTA kan je hier posten! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt niet wat je daar zegt, hoor. Het kan niet, richtingaanwijzers zijn niet te beïnvloeden. Wat wel kan is dat je een auto hebt afgepakt van een ped die zijn signalering aan had staan toen je hem eruit sleurde, maar daar houdt het ook mee op.

Over die besturing, ik heb op mijn xbox 360 controller geen "[", "]" of "v", weet je daar ook een oplossing voor? :puh:

Je wens ben ik het helemaal mee eens trouwens, en mocht je er nog meer hebben, plaats ze gerust in het gelinkte topic wat Priox zojuist gaf. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik+netjes rijden in gta?? Whaha, dat is hetzelfde als 5+5=11 :puh: Nee, ik heb geen knipperlichten nodig om naar links of rechts te gaan. Of er nou iemand naast me rijd of niet ik ga gewoon lekker de kant op waar ik heen wil :D

Link to comment
Delen op andere websites

Over die besturing, ik heb op mijn xbox 360 controller geen "[", "]" of "v", weet je daar ook een oplossing voor? :puh:

Heb jij die niet, wat voor ouderwetse controller gebruik jij dan? O wacht, dezelfde als ik... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad realistischer met knipperlichten, maar dan gaat mijn voorkeur toch uit naar deze besturing:

Knipperlicht links: ,

Knipperlicht rechts: .

Alarmlichten: ALT GR (rechter Alt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vertrouw Rockstargames er wel op dat ze de meeste van onze fantasieén in gta V hebben gestopt. Gta V wordt groter dan SA als ik het goed heb, dus ik denk wel dat er veel, niet alles, maar veel dingen die wij fans willen hebben in gta dat ze dat in gta V hebben gestopt. Het lijkt me sterk dat ze een spel zo geheimzinnig behandelen, zoals dat wij nog niet eens officieel weten welke stad of land het afspeeld, en dat het dan gewoon een klote gta blijkt te zijn terwijl wij zoveel ervan hoopte. Anders zal Rockstargames niet zoveel om hun fans en kopers geven. Ze maken van gta V een succes. Een spel zo geheimzinnig houden zoals neppe of echte hints in gta IV stoppen en bijna geen informatie erover geven. Deze gta wordt groot en ze willen hem beter maken dan SA. 10x beter dan SA. En ik vertrouw Rockstargames erin dat het ze gaat lukken.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moeten we allemaal ons best doen op Newswire en Social Club. Voor het eerst in Rockstar's carrière hebben ze namelijk op basis van reacties de spelletjes-DLC voor Red Dead Redemption gemaakt.

We dromen al jarenlang over een GTA met werkende verlichting op de auto's, nietwaar? En in VC, SA, IV, TLAD en TBOGT kregen we ze ook niet.

Ik vind sowieso dat ze wat meer mogen doen met de details omtrent de auto's, en wat meer "Gone in 60 seconds" en "Fast and the Furious" achtige missies mogen toevoegen, het is tenslotte grand theft AUTO. Ik wil werkende ruiten, werkende ruitenwissers (bedienbaar), knipperlichten, en zelf mijn achterklep en motorklep willen bedienen. Dan mogen ze van mij het tunen nog wel achterwege laten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moeten we allemaal ons best doen op Newswire en Social Club. Voor het eerst in Rockstar's carrière hebben ze namelijk op basis van reacties de spelletjes-DLC voor Red Dead Redemption gemaakt.

We dromen al jarenlang over een GTA met werkende verlichting op de auto's, nietwaar? En in VC, SA, IV, TLAD en TBOGT kregen we ze ook niet.

Ik vind sowieso dat ze wat meer mogen doen met de details omtrent de auto's, en wat meer "Gone in 60 seconds" en "Fast and the Furious" achtige missies mogen toevoegen, het is tenslotte grand theft AUTO. Ik wil werkende ruiten, werkende ruitenwissers (bedienbaar), knipperlichten, en zelf mijn achterklep en motorklep willen bedienen. Dan mogen ze van mij het tunen nog wel achterwege laten. ^_^

Ruitenwissers zal met totaal niet boeien. Ya misschien handig als ze er een fps camera view inzetten. Verlichting, normaal licht knipperlicht e.d wel. En tunen ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ruitenwissers die automatisch gaan wissen als het regent, voegt uiteraard wel toe aan de realiteit :tu: Een extra knopje om ze aan te zetten tijdens het rijden zie ik niet zitten, daar is volgens mij geen plek voor op de controller ;)

De kofferbak bedienen lijkt me op zich wel leuk, maar dan wil ik er ook iets (lees iemand) in kunnen stoppen. Behoefte om de motorklep te bedienen heb ik niet. Als de motor kapot is, jat ik wel een ander voertuig 8)

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Ruitenwissers die automatisch gaan wissen als het regent, voegt uiteraard wel toe aan de realiteit :tu: Een extra knopje om ze aan te zetten tijdens het rijden zie ik niet zitten, daar is volgens mij geen plek voor op de controller ;)

De kofferbak bedienen lijkt me op zich wel leuk, maar dan wil ik er ook iets (lees iemand) in kunnen stoppen. Behoefte om de motorklep te bedienen heb ik niet. Als de motor kapot is, jat ik wel een ander voertuig 8)

of wapens enzo in de kofferbak, dat zit in een andere spel weet niet meer welke :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sowieso dat ze wat meer mogen doen met de details omtrent de auto's, en wat meer "Gone in 60 seconds" en "Fast and the Furious" achtige missies mogen toevoegen, het is tenslotte grand theft AUTO.

Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik denk niet dat zoiets een goed idee is aangezien er mensen zijn die al problemen hebben met 1 race missie zoals "No.1" van Brucie.

Als je er nog zo'n paar zou insteken krijgen die mensen nog meer problemen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...