Jump to content

Knipperlichten?


prokula

Recommended Posts

Ruitenwissers die automatisch gaan wissen als het regent, voegt uiteraard wel toe aan de realiteit thumbsup2.gif Een extra knopje om ze aan te zetten tijdens het rijden zie ik niet zitten, daar is volgens mij geen plek voor op de controller knipoog.gif

De kofferbak bedienen lijkt me op zich wel leuk, maar dan wil ik er ook iets (lees iemand) in kunnen stoppen. Behoefte om de motorklep te bedienen heb ik niet. Als de motor kapot is, jat ik wel een ander voertuig cool2.gif

of wapens enzo in de kofferbak, dat zit in een andere spel weet niet meer welke puh2.gif

True Crime? Scarface?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sowieso dat ze wat meer mogen doen met de details omtrent de auto's, en wat meer "Gone in 60 seconds" en "Fast and the Furious" achtige missies mogen toevoegen, het is tenslotte grand theft AUTO.

Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik denk niet dat zoiets een goed idee is aangezien er mensen zijn die al problemen hebben met 1 race missie zoals "No.1" van Brucie.

Als je er nog zo'n paar zou insteken krijgen die mensen nog meer problemen. :7

Er mogen echt wel wat meer moeilijkere missies in GTA IV hoor, nu zit er geen enkele missie in die je echt moeilijk kan noemen. Het is toch net leuk als je een missie 100 keer moet proberen, waarna die uiteindelijk lukt en je trots op jezelf kan zijn? Neem Demolition Man in Vice City als voorbeeld, mocht je die ooit gespeeld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sowieso dat ze wat meer mogen doen met de details omtrent de auto's, en wat meer "Gone in 60 seconds" en "Fast and the Furious" achtige missies mogen toevoegen, het is tenslotte grand theft AUTO.

Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik denk niet dat zoiets een goed idee is aangezien er mensen zijn die al problemen hebben met 1 race missie zoals "No.1" van Brucie.

Als je er nog zo'n paar zou insteken krijgen die mensen nog meer problemen. emo.gif

Er mogen echt wel wat meer moeilijkere missies in GTA IV hoor, nu zit er geen enkele missie in die je echt moeilijk kan noemen. Het is toch net leuk als je een missie 100 keer moet proberen, waarna die uiteindelijk lukt en je trots op jezelf kan zijn? Neem Demolition Man in Vice City als voorbeeld, mocht je die ooit gespeeld hebben.

Haha, ja. Dat is best een klote missie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Snap niet wat dit zal toevoegen aan GTA..

Niemand die zal ze denk ik gaan gebruiken.. Je rijdt al roekeloos met GTA & lijkt me onlogisch dat je dan wel je knipperlichten aan gaat doen xD

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet niet te realistisch worden,

maar knipperlichten zijn wel een goed idee.

(waar je overigens niet veel aan zult hebben denk ik, of speciale missies e.d.?)

Seinlichten op een schip/boot zou wel grappig zijn.

:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet niet te realistisch worden,

maar knipperlichten zijn wel een goed idee.

(waar je overigens niet veel aan zult hebben denk ik, of speciale missies e.d.?)

Seinlichten op een schip/boot zou wel grappig zijn.

shiny.gif

Nou, voor mij is het goed dat het wel reallistisch wordt hoor :puh: Een lijk of een levend iemand in je achterbak stoppen of zo :puh: Of tanken :puh: Maar idd niet té reallistisch zoals banden vervangen, remmen vervangen enz enz :puh: :P Maar van mij mogen de autofuncties zoals achterbak en motorkap open doen en achterdeuren wel erin komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Touché meneer.

Ik vind het altijd heerlijk om tegen mensen aan te rijden die voor een open kofferbak staan langs de weg.

Jammer dat ze er dan niet invallen en de achterbak dichtvalt :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat deze topic nou wel klaar is of niet??

?

Wil weer nieuwe onderwerpen zien.

>>> Door Jacky-2007: En nu is het afgelopen met dat spammen en om slotjes vragen, zie je PB inbox.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...