Shotyoudie Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Neen,het is een echte schietspel met bots. Waar je zo van die blauwe laser kogels schiet, en als je je muis inhoud een laser straal krijgt ? Reageren
Rutger. Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Het is ook maar een simpel spel gemaakt om Call of Duty mee af te kraken. Dat noemt men een parodie ja, zoals ik zei. Misschien kan je beginnen met het maken van een simpel programma, geen game of iets dergelijks. Gewoon een kleine rekenmachine programmeren, of een 2D spel maken. Niet meteen te hoog grijpen, dat kan erg frustrerend en demotiverend zijn. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Neen,het is een echte schietspel met bots. Waar je zo van die blauwe laser kogels schiet, en als je je muis inhoud een laser straal krijgt ? Juist! Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Mij lijkt het toch echt Unreal Tournament, ongeveer dezelfde setting, UDK betekend Unreal Development Kit. Dus waarom niet Unreal Tournament. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Ik weet niet hoe het heet maar het is echt leuk. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 (bewerkt) Als je een nieuw project maakt en je maakt gewoon een grond krijg je dat laser wapen en dat mannetje enzo. Je kan ook auto's en vliegtuige plaatsen. Bewerkt: 29 april 2011 door Shotyoudie Reageren
Flixiee Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Je kan ook nog FPS Creator proberen, het is makkelijk in gebruik. En je hoeft niets te programmeren. Ik heb het zelf ook gebruikt en vond hem heel erg leuk Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Die graphics zijn nu echt iets té verouderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.