paul007 Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Hallo iedereen! Elke keer als ik mijn computer opstart krijg ik een scherm te zien waarin staat dat die een windows update aan het installeren is. Deze blijft echter op 0% staan en na ongeveer 5 minuten zit ik weer in het hoofdmenu. Ik heb Windows 7 overigens. Verder heb ik dit elke keer dus ik denk dat er iets mis is gegaan met het updaten van Windows. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen? Moet ik de updates handmatig installeren? Zo ja? Hoe doe je dat? Alvast bedankt! Cheers paul007 Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Dit los je inderdaad op door de updates handmatig te instaleren, ga naar Start/Programma's/Windows update en zoek naar updates. Instaleer deze updates handmatig om het probleem op te lossen, soms heb je wel eens dat het onder aan je scherm blijft hangen op de 0 %. Succes! Reageren
paul007 Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Ik heb het geprobeerd maar hij blijft hetzelfde doen. Wat zou ik nog meer kunnen proberen? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Ik heb gehoord dat dit bij meer W7 gebruikers is gebeurd (vroeger). Gewoon afwachten. Na een tijdje moet dit weg zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.