blackops Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 (bewerkt) Hoe kan het dat op mijn computer gta4 beter draait op high settings dan op alles low? Het is niet echt het grootste probleem in de wereld maar het valt me wel op ^.^ Op low blijf ik haken op 20 fps en high kom ik boven de 35... ____ En nog een klein vraagje, als ik de nieuwste update instaleer (loop nogal achter) Kan ik dan nog steeds xliveless gebruiken of verhinderd de update dat? Bewerkt: 29 april 2011 door blackops Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Als je op high meer FPS hebt, dan is er toch geen probleem? Maar misschien kan dit trucje dat probleem oplossen. Je kan gewoon de nieuwste patch installeren en Xliveless gebruiken, dat doe ik zelf ook en heb geen problemen. Reageren
blackops Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2011 Ik vond het gewoon raar, misschien was er een reden voor Danku meneer Kiwi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.