Jump to content

Muse -matthew bellamy


.Phobia

Recommended Posts

Hallo iedereen, misschien herinneren sommigen mij nog :puh:

ik was hier een aantal jaar geleden actief, en nu wil ik dat opnieuw zijn.

achja wat maakt het uit :puh: hier een nieuw sigje, let wel even op dat ik 2 jaar niet gephotoshop heb :puh:

20qyl35.png

graag tips en opbouwende kritiek :)

+ Phobia wordt mijn nieuwe naam, ik heb een PB gestuurd naar een Admin, maar moet nog even afwachten, dus als alles goed verloopt zal dat binnenkort mijn username zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom terug Phobia (nee ik ken je niet :puh: )! Ik vind je sig niet echt geslaagd eigenlijk.. De achtergrond is ten eerste veel te druk, ik zou voor zo een achtergrond niet vier verschillende kleuren gebruiken, ik zou persoonlijk twee kleuren nemen die op elkaar lijken. Ook vind ik dat die gekke 'balken' een beetje te opvallend zijn, ze mogen wel wat onopvallender óf weg. De render vind ik ook niet echt geslaagd, hij valt totaal niet op, ik zou hem wat groter doen en wat meer effecten er om heen, hij mag ook wel wat worden ingeblend. De tekst is wel goed maar ik zou de tekst dan in het gele gedeelte doen, nu vloekt het met de achtergrond. De border vind ik wel leuk, die zou ik zo wel laten, het past er goed bij. Hopelijk wordt de V2 wel goed, KIU.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, ik wist het :')

dankje voor je kritiek.

nja, na zo'n lange pauze kan ik dat wel begrijpen :puh:

en de achtergrond is inderdaad te druk met 4 kleuren, maar ik deed eigenlijk een klein experimentje, dat ik aan mezelf duidelijk wou maken met die 4 kleuren :puh: ik denk niet echt dat er een V2 komt, maar als je aandringt zal ik mijn gedachten er wel eens op zetten. Probleem is wel dat ik dan helemaal opnieuw moet beginnen aangezien ik de achtergrond, die gesmudged is met de kleur en de C4D heb samen gevoegd :')

EDIT: ik zal vanavond nog eens kijken wat ik kan doen ^^

Bewerkt: door .Phobia
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...