Jump to content

Breakdancer


BoerBanaan

Recommended Posts

Heel vet gedaan! mooie effecten op de achtergrond.

misschien 1 puntje dat ik opmerk,

je render staat vlak naast die verf'pot' en zo merk je heel goed dat de render er eigenlijk niet thuis hoort.

Want de verf'pot' is even groot als zijn boven lijf.

achja, klein detail :puh:

mooi werk ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm eigenlijk niet zo geweldig; kijk, leuke bg allemaal enzo, maar de render past daar niet in, er zit diepte in de bg, jij zou dan eigenlijk ook je render wat meer moeten verkleinen zodat het lijkt alsof hij iets naar achteren staat. Verder vind ik de kleur veel te eentonig, misschien moet je eens wat Photo Filters eraf doen, want de render springt er niet echt uit, het is een beetje 'part of' de bg. Het is leuk dat je een soort 'uitspringeffect' wil creëren (geen idee hoe ik 't moet benoemen :clown: ) maar zorg dan dat je goed en mooi laat opvallen. Wat ik nu zie zijn rare witte lichtstrepen die hoogstwaarschijnlijk op overlay zijn gezet. Verder snap ik het oplichtende ding bij de armen niet, zou je die niet achter de handen moeten plaatsen? Volgens mij heb je de handen + armen gemotionblurd, maar ik denk net iets te veel of in de verkeerde trant, als je weet wat ik bedoel. :puh: Verder zou ik alles een beetje donkerder maken zodat de render (en dus de focal) naar voren springt.

Er moet nog veel en veel veel veel verbetert worden, Daan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...