Jump to content

GTA IV Multiplayer bug?


Westorz

Recommended Posts

Dus ik heb net een PS3 en GTA IV gekocht ik superblij, dan is het me gelukt om internet te krijgen op mn PS3 maar nu als ik op multiplayer wil spelen zegt het dat ik eerst Playstation store member ofzo moet worden, (heeft me half uur geduurd voor het vinden van Registreren op PS store xD) maar als ik op "een nieuw account maken" drunk komt er gewoon "Error 8003121" ofzoiets op, weet iemand waarom? :s

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Westorz.

Ik heb geen playstation 3

Maar heb jij je ps3 laten ombouwen?

Want als dat zo is word altijd internet geblokkeerd.

En dan is het helaas, Want mijn vriend had dat ook.

Groetjes Prokula.

(Als dat niet de oorzaak is weet ik het helaas ook niet meer)

Bewerkt: door prokula
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Westorz.

Ik heb geen playstation 3

Maar heb jij je ps3 laten ombouwen?

Want als dat zo is word altijd internet geblokkeerd.

En dan is het helaas, Want mijn vriend had dat ook.

Groetjes Prokula.

(Als dat niet de oorzaak is weet ik het helaas ook niet meer)

nee ik heb hem net van vorige week zaterdag, maar ik heb eens op google gekeken en zag titels staan dat PS3 of sony was gehackt o.o

Link to comment
Delen op andere websites

PlayStation Network ligt inderdaad al een tijdje offline (al anderhalve week denk ik). Dus het is normaal dat je nu nog geen account kan aanmaken. Hopelijk zal PSN in enkele dagen terug online zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Westorz.

Ik heb geen playstation 3

Maar heb jij je ps3 laten ombouwen?

Want als dat zo is word altijd internet geblokkeerd.

En dan is het helaas, Want mijn vriend had dat ook.

Groetjes Prokula.

(Als dat niet de oorzaak is weet ik het helaas ook niet meer)

nee ik heb hem net van vorige week zaterdag, maar ik heb eens op google gekeken en zag titels staan dat PS3 of sony was gehackt o.o

Ja dat is alleen bij het spel Call of Duty modern warfare 2

Dan word je bankpas gekraakt ofzo.

En internet ligt er nu uit. Dus :puh:

Bewerkt: door prokula
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet zo. @prokula, prettig dat je behulpzaam wil zijn, maar je moet wel zorgen dat je van tevoren je feiten op een rijtje hebt. Nu ben je onwaarheden aan het verkondigen. Het klopt overigens wel dat PSN vanwege een hackers-aanval offline is.

[table=header]@ Westorz[/table] Ik raad je aan de LibertyKillerZ Games Blog te volgen hier op het forum. Deze blog volgt het nieuws over PSN op de voet, en zal wanneer PlayStation Network weer online is daar ook gelijk over berichten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Prokula was waarschijnlijk in de war met XBox Live en PSN. XBox Live en Modern Warfare 2 worden nu namelijk (volgens de blog van jouw clan, overigens) geteisterd door datgene wat prokula aangaf.

Overigens zou ik eerder aanraden de site van PSN te volgen, omdat daar het bericht meteen op zal verschijnen waarbij de LKZ blog er waarschijnlijk minstens een paar minuten bijgeteld zouden moeten worden vanwege het maken van het bericht etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet zo. @prokula, prettig dat je behulpzaam wil zijn, maar je moet wel zorgen dat je van tevoren je feiten op een rijtje hebt. Nu ben je onwaarheden aan het verkondigen. Het klopt overigens wel dat PSN vanwege een hackers-aanval offline is.

[table=header]@ Westorz[/table] Ik raad je aan de LibertyKillerZ Games Blog te volgen hier op het forum. Deze blog volgt het nieuws over PSN op de voet, en zal wanneer PlayStation Network weer online is daar ook gelijk over berichten. :tu:

ty zal ik doen

Link to comment
Delen op andere websites

XBox Live en Modern Warfare 2 worden nu namelijk (volgens de blog van jouw clan, overigens) geteisterd door datgene wat prokula aangaf.

Klopt, maar het ging over PSN, nietwaar? ;)

Probleem is overigens opgelost. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...