Jump to content

GTA 4 handmatig patchem


Scandax

Recommended Posts

In de download database van gtagames.nl kan ik dus de patches downloaden en handmatig installeren. Nu heb ik een paar vragen over die patches.

- Ik heb geen idee welke patch mijn GTA als laatste heeft "gebruikt", hoe kom ik daar achter?

- Stel, de laatste patch voor mijn spel is 1.0.4.0, kan ik dan nu direct patch 1.0.6.0 installeren of moet ik 1.0.5.0 installeren, en daarna 1.0.6.0?

- Bij GFW - Live krijg je ook updates. Zijn dit de patches voor GTA 4 of zijn dit enkel updates voor GFW - Live?

- Kun je met oudere patches ook online spelen?

Dit zijn zowat alle vragen die ik heb. Heb afgelopen donderdag het spel voor mijn verjaardag gekregen, dus heb nog weinig ervaring met GTA 4.

Alvast bedankt,

Gr Scandax

Bewerkt: door Scandax
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft alleen de laatste patch te downloaden en te installeren voor je spel, deze kan je inderdaad hier vinden. De bovenste is voor Episodes of Liberty City, de tweede van boven is voor GTA IV.

Als je deze al hebt geïnstalleerd, zal de installatie-procedure aangeven dat je de nieuwste patch al hebt, en kan je de installatie afbreken.

Updates van GFWL staan los van de patches voor GTA IV. Het GFWL-systeem moet eens in de zoveel tijd, bijvoorbeeld voor een nieuw gereleasde game, worden geüpdate zodat de game via GFWL speelbaar wordt. GFWL kan je gewoon laten updaten als het programma dat aangeeft. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft alleen de laatste patch te downloaden en te installeren voor je spel, deze kan je inderdaad hier vinden. De bovenste is voor Episodes of Liberty City, de tweede van boven is voor GTA IV.

Als je deze al hebt geïnstalleerd, zal de installatie-procedure aangeven dat je de nieuwste patch al hebt, en kan je de installatie afbreken.

Updates van GFWL staan los van de patches voor GTA IV. Het GFWL-systeem moet eens in de zoveel tijd, bijvoorbeeld voor een nieuw gereleasde game, worden geüpdate zodat de game via GFWL speelbaar wordt. GFWL kan je gewoon laten updaten als het programma dat aangeeft. ;)

Dank voor je snelle bericht, ik heb begrepen dat je om online te kunnen spelen de laatste versie van GFW- Live nodig hebt. Echter, hij geeft automatisch aan dat hij een update moet installeren. Ik klik op "Update installeren". Daarna sluit GTA af en word er niks geïnstalleerd. Ben nu even aan het Googlen of ik de updates ook handmatig kan installeren.

Bedankt voor je snelle antwoord, heb i kdadelijk weer even iets te odne :puh:.

Groetjes en een fijne vakantie (?).

EDIT: Vraagje; kan ik het bestand uit devolgende link gewoon over mijn huidige versie van GFW - Live installeren?

http://www.freewarefiles.com/Microsoft-Games-For-Windows-LIVE_program_35222.html

EDIT 2:

Ik krijg een foutmelding sinds ik GFW - Live (update) en de patch heb geïnstalleerd. Mogelijk is xLiveless een oplossing, maar ik wil wel graag online. Iemand een oplossing? Hieronder de foutmelding.

In GTAIV.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Als u de inhou van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier

Rapport verzenden - Niet verzenden

Ik klik op "Klik hier"

AppName: gtaiv.exe AppVer: 1.0.6.0 ModName: xlive.dll

ModVer: 3.4.18.0 Offset: 00123a8a

TECHNISCHE GEGEVENS

[rare code, teveel werk om over te typen. Indien nodig wil ik het best doen]

De volgende bestanden zijn aan dit foutenrapport toegevoegd:

C:\DOCUME~1\Private\LOCALS~1\Temp\21d8_appcompat.txt

Als ik dit bestand (C:\DOCUME~1\Private\LOCALS~1\Temp\21d8_appcompat.txt) wil openen zegt mijn PC dat het niet bestaat.

Ik heb dit probleem ook met GTA EFLC, daar gebruik ik Xliveless en dan werkt het wel.

Heeft iemand een oplossing?

EDIT 3: Ik zie dat er word verwezen naar xlive.dll, als ik de bormale xlive.dll nu in de main directory van GTA IV zet, zal het spel dan weer gewoon werken? Als iemand denkt dat het werkt, witl diegene dan zijn normale xlive.dll posten?

EDIT 4: Met Xliveless werkt'ie, maar dan moet ik helemaal opnieuw beginnen. Als ik mijn vorige save wil laden zegt hij dat er geen savefile bestaat.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je zeker de nieuwste patc (1.0.7.0) hebt geïnstalleerd? Want in de tweede foutmelding staat dat je nog versie 1.0.6.0 hebt?

Als je Xliveless gebruikt zal je je oude savegames inderdaad niet meer kunnen gebruiken, wel kan je dan savegames uitwisselen, en dus ook gewoon eentje van het internet downloaden. Hier vind je een lijst van alle savegames, na elke missie, dus kan je gewoon verder gaan waar je zonder Xliveless gestopt bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je zeker de nieuwste patc (1.0.7.0) hebt geïnstalleerd? Want in de tweede foutmelding staat dat je nog versie 1.0.6.0 hebt?

Als je Xliveless gebruikt zal je je oude savegames inderdaad niet meer kunnen gebruiken, wel kan je dan savegames uitwisselen, en dus ook gewoon eentje van het internet downloaden. Hier vind je een lijst van alle savegames, na elke missie, dus kan je gewoon verder gaan waar je zonder Xliveless gestopt bent.

Ik zit op 1.0.6.0 omdat ik mijn dagelijkse limiet om te downloaden van de site, al heb bereikt. Xliveless zou niet de beste oplossing zijn, omdat ik niet online kan :).

Vandaar.

EDIT: Denk je dat de fout bij de patch ligt voor GTA IV? Ik ben er al vanaf het begin vanuit gegaan dat het aan GFW - Live ligt xD

Bewerkt: door Scandax
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hier op GTAGames.nl een downloadlimiet? :clown:

Je kan de laatste patch ook gewoon op een andere site downloaden, zoals bijvoorbeeld hier. Ik weet niet of daar het probleem ligt, maar ik weet wel dat de nieuwste patch installeren vaak problemen oplost én je zonder de laatste patch ook niet online kan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben 'm nu aan het downloaden. Over een ongeveer 30 minuten (waarschijnlijk iets langer) zal ik dit bericht bewerken. Ben benieuwd :)

-- Bezig met installeren --

-- Ik krijg nog steeds die foutmelding :? --

Dan maar Xliveless gebruiken :puh:

Wel een compliment voor de goede support en snelle reacties, Fijne vakantie :puh:

---------------------------

Sorry voor de vele dubbelposts hierboven btw,

maar werkt Xliveless wel voor patch 1.0.7.0? Of moet ik GTA eerst downgraden naar 1.0.4.0?

Gr Scandax

Bewerkt: door Scandax
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...