Jump to content

Sexy Time TBOGT


martijn0126

Recommended Posts

Bij de missie Sexy Time in TBOGT heb ik succesvol met de buzzard de jacht vernietigt met raketten. Nu moet ik nog die 3 andere bootjes vernietigen, ik snap zelf wel dat dat te moeilijk is met raketten. Maar op GTA Forum staat bij de missie Sexy Time dat je raketten en minigun afvuurt beide met linkermuisknop, dat kan toch niet kloppen?

Nu is mijn vraag:

Wie heeft wel de goede controls voor mij?

Alvast hartelijk bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Besturing_%28GTA_IV%29

Hier staan alle controls voor de content de ballad of gay tony, het moet inderdaad met de linkermuisknop. Je kunt ook de 3 boten langtijdig achter volgen tot zij stoppen ergens aan de kant in Alderney, op deze manier is het makkelijker om deze vijanden dood te schieten op het einde van de achtervolging. Succes met de missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vlieg met ZQSD (of voor een QWERTY-toetsenbord met WASD) en met 8456, dus met 8 hel je naar voren, met 5 naar achteren en met 4 en 6 naar links en naar rechts.

Daarna laat stel ik de ene schietknop in als 0 en de andere als linker control. Zo kan je makkelijk aan alle knoppen en na een beetje oefenen kan je vrij makkelijk alle bootjes kapot schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...