Jump to content

Hercules XPS 5.1 70


moechy

Recommended Posts

Goeie avond,

Ik had een vraagje mits de Hercules XPS 5.1 70.

Hoe kan ik deze aansluiten op mijn ps3?

Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen maar aangezien dit mijn oude PC-versterkers zijn dacht ik het hier maar te plaatsen.

Alvast Bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze heeft alleen een 3,5mm jack?

Sommige tv's hebben een 3,5mm jack aansluiting, en anders kun je een tulp(rood-wit female tulpen naar 3,5mm female jack) verloop stukje op de Multi kabel van je PS3 zetten en dan op je speakerset.

Je zal dan geen echte surround hebben, omdat dit allebei over 2 kanalen gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze heeft alleen een 3,5mm jack?

Sommige tv's hebben een 3,5mm jack aansluiting, en anders kun je een tulp(rood-wit female tulpen naar 3,5mm female jack) verloop stukje op de Multi kabel van je PS3 zetten en dan op je speakerset.

Je zal dan geen echte surround hebben, omdat dit allebei over 2 kanalen gaat.

Ja dat heb ik gisteren geprobeerd, alleen kreeg ik hier geen geluid door. Is dit omdat mijn ps3 via HDMI gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Vermoedelijk wel.

Je moet dan even naar instellingen -> audio instellingen -> audio output -> en dan audio input connector / scart / av multi selecteren.

Je geluid zal dan via de tulpkabels lopen en niet meer via de HDMI kabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vermoedelijk wel.

Je moet dan even naar instellingen -> audio instellingen -> audio output -> en dan audio input connector / scart / av multi selecteren.

Je geluid zal dan via de tulpkabels lopen en niet meer via de HDMI kabel.

Zo is het gelukt. Ik moet enkel nu men tv nog op mute zetten omdat ik anders een Echo effect krijg. Kan dat nog opgelost worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik je goed begrijp heb je dus van je PS3 een HDMI naar je TV lopen en tulpkabels van je PS3 naar de Hercules, juist?

Heb je bij de instellingen van de PS3 multi audio out (heet dacht ik iets anders) aanstaan? Dit zorgt ervoor dat het signaal naar meerdere uitgangen gestuurd wordt. Als je de audio out instelt op AV en het multi-audio gedoe uitzet, wordt het signaal als het goed is alleen nog maar naar de Hercules gestuurd en niet meer naar je TV.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik je goed begrijp heb je dus van je PS3 een HDMI naar je TV lopen en tulpkabels van je PS3 naar de Hercules, juist?

Heb je bij de instellingen van de PS3 multi audio out (heet dacht ik iets anders) aanstaan? Dit zorgt ervoor dat het signaal naar meerdere uitgangen gestuurd wordt. Als je de audio out instelt op AV en het multi-audio gedoe uitzet, wordt het signaal als het goed is alleen nog maar naar de Hercules gestuurd en niet meer naar je TV.

Het staat op dat ene dat Sentasi zei. Enkel krijg ik ook nog geluid door men tv terwijl die tulpkabels toch duidelijk op men hercules zijn aangesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik je goed begrijp heb je dus van je PS3 een HDMI naar je TV lopen en tulpkabels van je PS3 naar de Hercules, juist?

Heb je bij de instellingen van de PS3 multi audio out (heet dacht ik iets anders) aanstaan? Dit zorgt ervoor dat het signaal naar meerdere uitgangen gestuurd wordt. Als je de audio out instelt op AV en het multi-audio gedoe uitzet, wordt het signaal als het goed is alleen nog maar naar de Hercules gestuurd en niet meer naar je TV.

Het staat op dat ene dat Sentasi zei. Enkel krijg ik ook nog geluid door men tv terwijl die tulpkabels toch duidelijk op men hercules zijn aangesloten.

Ja, tussen 'instellingen audio-uitvoer' en 'Toetstoon', staat als goed is 'Meervoudige audio-uitvoer', en staat die uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik je goed begrijp heb je dus van je PS3 een HDMI naar je TV lopen en tulpkabels van je PS3 naar de Hercules, juist?

Heb je bij de instellingen van de PS3 multi audio out (heet dacht ik iets anders) aanstaan? Dit zorgt ervoor dat het signaal naar meerdere uitgangen gestuurd wordt. Als je de audio out instelt op AV en het multi-audio gedoe uitzet, wordt het signaal als het goed is alleen nog maar naar de Hercules gestuurd en niet meer naar je TV.

Het staat op dat ene dat Sentasi zei. Enkel krijg ik ook nog geluid door men tv terwijl die tulpkabels toch duidelijk op men hercules zijn aangesloten.

Ja, tussen 'instellingen audio-uitvoer' en 'Toetstoon', staat als goed is 'Meervoudige audio-uitvoer', en staat die uit?

Morgen even naar kijken.

Edit: Opgelost.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...