Jump to content

Kan ik APB draaien?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik weet niet of ik dit goed post maarja, daar helpen moderators me wel mee :D

Ik wil graag APB spelen, maar ik weet niet op mijn laptop dit aankan. Ik heb al gekeken op yougamers en canyourunit, maar de ene heeft geen resultaten en canyourunit geeft aan dat mijn videokaart 3,7 Gb heeft (en zowiezo al niet zo betrouwbaar is).

Mijn vraag is dus of ik APB kan spelen.

Laptops specs:

Core i5 430M

ATI mobility radeon 5145 1GB

6GB ram

1 TB opslag

En zou ik dit dan ook op de resolutie van het scherm (1600 x 900) kunnen spelen?

Bewerkt: door Maikle

bedoel je de gewone APB of de nieuwe APB Reloaded. De gewone APB is namelijk plat gelegd nadat de ontwikkelaar of uitgever failliet ging.

Intel Processor - Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

AMD Processor - Phenom 9850 Quad-Core

Nvidia Graphics Card - GeForce 8800 GTS

ATI Graphics Card - Radeon HD 3800 series

RAM (Memory) - 4 GB

Hard Disk Space - 15 GB

Direct X - 9

Je kunt het zeker aan met dat systeem. Tenminste zover ik weet.

Onthoud dat het nu free-to-play is. Maar helaas is de beta gesloten en kun je nog niet spelen zover ik weet.

Bewerkt: door GloriousDa7
Geplaatst:

Link

Kies APB en druk op de "Can You Run It?" button ( enable plugin )

en je kan zien of je het red of niet :tu:

Cheers,

Commando animaatjes-politie-62948.gif

Geplaatst:

Link

Kies APB en druk op de "Can You Run It?" button ( enable plugin )

en je kan zien of je het red of niet :tu:

Cheers,

Commando animaatjes-politie-62948.gif

Als je mijn post leest kan je zien dat ik can you run it al heb geprobeerd :duh:

Maarja, Glorious er staat een quad core en mijn Core I5 430M is een double core met 4 threads. Kan die processor dit wel aan?

Geplaatst:

Ik durf het niet zeker te zeggen je zult moeten afwachten of andere leden het weten, maar ik denk het haast wel aangezien een I5 toch redelijk nieuw/goed is. Sorry maar ik weet helaas niet alles over computer onderdelen. :$

@GloriousDa7's eerste post; Eisen verschillen niet tussen APB en APB Reloaded

@commando; Can You Run It? is een site welke flut adviseringen aangeeft die 90% van de tijd fout zijn en gebasseerd zijn op onlogische beredeneringen. Die site raden ik en vele anderen om die reden daarom af.

@Mailke; je pc zal het waarschijnlijk niet aan kunnen vanwege je grafische kaart welke naar mijn weten veels te zwak is voor dat spel. Downloadt voor de zekerheid maar even Flitskikkers' Infotool en kijk wat de Adviseur zegt, en plaats bij twijfel hier de BB-code van je systeem specificaties neer. Maar ik kan je met vrijwel volledige zekerheid vertellen dat het niet gaat werken.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

@commando; Can You Run It? is een site welke flut adviseringen aangeeft die 90% van de tijd fout zijn en gebasseerd zijn op onlogische beredeneringen. Die site raden ik en vele anderen om die reden daarom af.

complete onzin, waar baseer je deze genoemde feiten op? :{

Geplaatst:

Twee voorbeeldjes; volgens CanYouRunIt? kan ik geen GTA IV spelen? Hoezo niet? Te weinig HDD ruimte. Ook heb ik volgens CYRI? 1.2 GB grafische geheugen bij mijn grafische kaart, terwijl ik er echt maar 512 MB heb. Ik snap wel hoe hij aan dit komt (hij ziet "virtueel" geheugen (wat langzamer is) wat de grafische kaart kan pikken van de RAM als "normaal" geheugen), maar het is fout en dan gaan mensen verkeerd over hun pc denken.

Er was hier ergens een topic over, als je me nog steeds niet gelooft.

Geplaatst:

Die site is onbetrouwbaar, dat is gewoon een feit. Er hebben al zoveel mensen GTA IV gekocht voor hun PC door eerst op die site te checken, en dan komen ze ermee thuis, installeren ze het en het spel toont niets dan een zwart scherm.

Geplaatst:

Ja, ik weet uit eigen ervaring dat canyourunit bij mij altijd verkeerde waardes aangeeft.

Maarja, in de flitskikker infotool staat APB niet. Tevens geeft Flitskikker infotool aan dat mijn videokaart een HD4570 is, terwijl het een HD5145 is (ook al is dit een overgelockte versie van de HD4570).

Het enigste dat ik kan vertellen is dat ik far cry 2 kan draaien, maar de videokaart bij meerdere spellen gebrekkig is.. Ook de laptop zelf draait steeds slomer, maar ik denk dat dat ligt aan de harde schijven.. Zijn er spellen waar ik APB mee kan vergelijken qua performance? Hopenlijk niet zoals GTA IV want dat wil je gewoon niet zien op mijn laptop..

oke :sigaar: nja bij mij geeft ie de juiste waardes aan voor mn computer :puh: ( alleen idd het vid krt geheugen ziet ie verkeerd )

het beste is eigenlijk gewoon de vereiste specs ( handmatig ) te vergelijken met de specs die je computer heeft ( kan je checken met Everest / Flitskikkers' Infotool ) dat loopt nooit mis... :tu:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

GTA IV kan ik vloeiend spelen, APB is gewoon een grote nachtmerrie.

Sorry, maar nee, het gaat je niet lukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...