Jump to content

Rijdende vrachtwagen met aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er misschien een mod die ervoor zorgt dat er ook vrachtwagens met aanhangers door GTA San Andreas rijden? Dit zou me echt leuk lijken!

En anders, zou iemand zo'n mod kunnen maken (ik ben een leek in modden )?

Tabee!

Geplaatst:

Als je een linerunner of een andere truck pakt dan kun je een trailer zoeken en die pakken. Je hebt hiervoor dus geen mod nodig.

Wel als je hem vrachtwagenstijle wilt maken. Kijk dan even rond op modding site's.

Geplaatst:

Als je een linerunner of een andere truck pakt dan kun je een trailer zoeken en die pakken. Je hebt hiervoor dus geen mod nodig.

Wel als je hem vrachtwagenstijle wilt maken. Kijk dan even rond op modding site's.

Ik bedoel dat als je gewoon over de snelweg rijdt met een voertuig, dat je dan ook trucks met opleggers ziet rijden, en niet alleen de trekkers zelf.

Net zoals in het echte leven, dan zie je ook genoeg vrachtwagens met opleggers ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk is daar en mod voor maar het is wel een CLEO mod. yep.gif

Indien je nog geen CLEO op je GTA SA hebt zal deze tutorial je verder helpen: Klik

Als je dan alles hebt gedaan wat in bovenstaande link hebt gedaan kan je deze mod installeren: Klik (hoe je dat doet staat in de link hierboven).

Indien je dat hebt gedaan is dit je resultaat:

T_Trail_xxl.jpg

Succes thumbsup2.gif

Voor het geval dat je nog cleo mods zou willen, hier zijn een paar links: :puh:

Klik | Klik | Klik | Klik | Klik

Mvg,

woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Komt uit de tut over CLEO:

Download de file die op 17 Juni toegevoegd is: http://www.un4seen.com/

Ik heb deze file ook gedownload, alleen weet ik niet zeker welke ik nou in m'n GTA map moet zetten.

Ik heb wel al eentje geprobeerd maar dan krijg ik de volgende foutmeldingen:

Foutmelding 1:

168zc00.png

Dus ik klik op OK, maar dan krijg ik foutmelding 2:

2054aie.png

Als ik hierna ook op OK klik, start het spel wel gewoon.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Edit:

Ik heb deze tut gewoon gevolgd, en alle drie de opties van Cleo afgevinkt bij de installatie

oké misschien weet ik hoe het komt, dat komt waarschijnlijk omdat de TUT niet helemaal klopt bloos.gif

het stuk van: Ga nu naar de ;]root van GTA San Andreas, en maak daar een map aan genaamd: CLEO Plaats daar alle .cs .cleo .gxt en .fxt bestanden in.

Want de map CLEO staat er normaal (bij mij toch) standaard in de SA root dus als je een nieuwe map hebt gemaakt zet de file's en de CLEO map die er al stond en wis de andere map. thumbsup2.gif

Welke versie probeer je te installeren van Cleo?

3 of 4?

Ik probeer versie 4 te installeren, omdat deze wordt aanbevolen (minder bugs enz.)

oké misschien weet ik hoe het komt, dat komt waarschijnlijk omdat de TUT niet helemaal klopt bloos.gif

het stuk van: Ga nu naar de ;]root van GTA San Andreas, en maak daar een map aan genaamd: CLEO Plaats daar alle .cs .cleo .gxt en .fxt bestanden in.

Want de map CLEO staat er normaal (bij mij toch) standaard in de SA root dus als je een nieuwe map hebt gemaakt zet de file's en de CLEO map die er al stond en wis de andere map. thumbsup2.gif

Ik heb geen tweede CLEO map aangemaakt, want ik zag de andere map al staan.

Ook zonder nog een cleo-mod te hebben geïnstalleerd (lees: te hebben gedownload) kreeg ik deze meldingen.

Bewerkt: door Doemar

reden dat het misschien kunnen zijn:

1. Heb je GTA SA Compact gebruikt als exe? Of de sa exe die er al stond?
  2. Is je GTA SA legaal dus geen crack en wat dan ook?
  3. Heb je "BASS.dll" wel gedownload?

Als je heel zeker bent dat je deze dingen hebt gedaan, dan zou ik echt niet weten wat het kan zijn... crazy.gif

Geplaatst:

reden dat het misschien kunnen zijn:

1. Heb je GTA SA Compact gebruikt als exe? Of de sa exe die er al stond?
  2. Is je GTA SA legaal dus geen crack en wat dan ook?
  3. Heb je "BASS.dll" wel gedownload?

Als je heel zeker bent dat je deze dingen hebt gedaan, dan zou ik echt niet weten wat het kan zijn... crazy.gif

1. Wat bedoel je daarmee?

2. Ik heb GTA SA vanaf een legale CD uit de gamewinkel

3. Als het goed is wel, of ik heb de verkeerde (kun je dan de goede sturen?)

Als je de tutorial zou lezen kom je op #1 Dit tegen:

#1. GTA San Andreas klaar maken om te modden.

CLEO4 moet op een cleane SA geinstalleerd worden. Omdat oudere versies van CLEO er voor zorgen dat je spel crasht.

CLEO4 werkt niet op iedere versie. De versies waarop CLEO4 getest is, en optimaal werk zijn:

gta_sa.exe [PAL|1.0] *onbekend*

gta_sa.exe [PAL|1.1] 14,405632mb

gta_sa.exe [NTSC|1.0] 14,405632mb

gta_sa.exe [C1|1.1] 15,806464mb

gta_sa_compact.exe 5,189632mb <--- Aanbevolen! Speciaal voor modden ontwikkeld!

gta_sa.exe [PAL|2.0]

gta_sa.exe [NTSC|1.1]

gta_sa.exe [NTSC|2.0]

patched gta_sa.exe

Alle versies en regio's van Valve's STEAM

Alle Mac OSX versies en regio's

Cracks kunnen werken, maar waarschijnlijk niet. EN als ze werken is CLEO4 niet op de crack gebouwd en dus instabiel.

Het blauw gekleurde is de aanbevolen exe, heb je die gedownload? of heb je die al?

Aangezien je niet zeker bent of je de juiste bass.dll hebt en je waarschijnlijk gta sa compact niet hebt heb ik ze even samengevoegd tot 1 zip bestand shiny.gif

link: Klik

Ik zal even voor de zekerheid uitleggen waar je de bestanden moet plaatsen:

bass.dll plaats je gewoon in je GTA sa root (meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas);

Het bestand gta sa compact plaats je ook in de root (het orgineel back-up van maken) maar de exe dat er al staat vervangen met compact.exe dus maak je van gta_sa_compact.exe, gta_sa.exe en zal je pc normaal vragen of je het wil vervangen en klik je ja. icon_mrgreen.gif

Zo dat is het en anders zou ik niet weten hoe het komt bloos.gif

Succes! thumbsup2.gif

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Als je de tutorial zou lezen kom je op #1 Dit tegen:

#1. GTA San Andreas klaar maken om te modden.

CLEO4 moet op een cleane SA geinstalleerd worden. Omdat oudere versies van CLEO er voor zorgen dat je spel crasht.

CLEO4 werkt niet op iedere versie. De versies waarop CLEO4 getest is, en optimaal werk zijn:

gta_sa.exe [PAL|1.0] *onbekend*

gta_sa.exe [PAL|1.1] 14,405632mb

gta_sa.exe [NTSC|1.0] 14,405632mb

gta_sa.exe [C1|1.1] 15,806464mb

gta_sa_compact.exe 5,189632mb <--- Aanbevolen! Speciaal voor modden ontwikkeld!

gta_sa.exe [PAL|2.0]

gta_sa.exe [NTSC|1.1]

gta_sa.exe [NTSC|2.0]

patched gta_sa.exe

Alle versies en regio's van Valve's STEAM

Alle Mac OSX versies en regio's

Cracks kunnen werken, maar waarschijnlijk niet. EN als ze werken is CLEO4 niet op de crack gebouwd en dus instabiel.

Het blauw gekleurde is de aanbevolen exe, heb je die gedownload? of heb je die al?

Aangezien je niet zeker bent of je de juiste bass.dll hebt en je waarschijnlijk gta sa compact niet hebt heb ik ze even samengevoegd tot 1 zip bestand shiny.gif

link: Klik

Ik zal even voor de zekerheid uitleggen waar je de bestanden moet plaatsen:

bass.dll plaats je gewoon in je GTA sa root (meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas);

Het bestand gta sa compact plaats je ook in de root (het orgineel back-up van maken) maar de exe dat er al staat vervangen met compact.exe dus maak je van gta_sa_compact.exe, gta_sa.exe en zal je pc normaal vragen of je het wil vervangen en klik je ja. icon_mrgreen.gif

Zo dat is het en anders zou ik niet weten hoe het komt bloos.gif

Succes! thumbsup2.gif

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Hij doet het! :D

Hartstikke bedankt Woody!

Bewerkt: door Doemar
Geplaatst:

ik heb het .cs bestand om vrachtwagens + trailers te zien rijden verwijderd. Je zou dus zeggen dat er nu weer gewoon trucks zonder oplegger rondrijden, alleen kan ik die niet vinden... Zou iemand me kunnen helpen?

Geplaatst:

ik heb het .cs bestand om vrachtwagens + trailers te zien rijden verwijderd. Je zou dus zeggen dat er nu weer gewoon trucks zonder oplegger rondrijden, alleen kan ik die niet vinden... Zou iemand me kunnen helpen?

Raar, heb je wel goed rondgekeken? misschien is het toeval dat je hem niet vind?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...