Jump to content

Rijdende vrachtwagen met aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er misschien een mod die ervoor zorgt dat er ook vrachtwagens met aanhangers door GTA San Andreas rijden? Dit zou me echt leuk lijken!

En anders, zou iemand zo'n mod kunnen maken (ik ben een leek in modden )?

Tabee!

Geplaatst:

Als je een linerunner of een andere truck pakt dan kun je een trailer zoeken en die pakken. Je hebt hiervoor dus geen mod nodig.

Wel als je hem vrachtwagenstijle wilt maken. Kijk dan even rond op modding site's.

Geplaatst:

Als je een linerunner of een andere truck pakt dan kun je een trailer zoeken en die pakken. Je hebt hiervoor dus geen mod nodig.

Wel als je hem vrachtwagenstijle wilt maken. Kijk dan even rond op modding site's.

Ik bedoel dat als je gewoon over de snelweg rijdt met een voertuig, dat je dan ook trucks met opleggers ziet rijden, en niet alleen de trekkers zelf.

Net zoals in het echte leven, dan zie je ook genoeg vrachtwagens met opleggers ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk is daar en mod voor maar het is wel een CLEO mod. yep.gif

Indien je nog geen CLEO op je GTA SA hebt zal deze tutorial je verder helpen: Klik

Als je dan alles hebt gedaan wat in bovenstaande link hebt gedaan kan je deze mod installeren: Klik (hoe je dat doet staat in de link hierboven).

Indien je dat hebt gedaan is dit je resultaat:

T_Trail_xxl.jpg

Succes thumbsup2.gif

Voor het geval dat je nog cleo mods zou willen, hier zijn een paar links: :puh:

Klik | Klik | Klik | Klik | Klik

Mvg,

woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Komt uit de tut over CLEO:

Download de file die op 17 Juni toegevoegd is: http://www.un4seen.com/

Ik heb deze file ook gedownload, alleen weet ik niet zeker welke ik nou in m'n GTA map moet zetten.

Ik heb wel al eentje geprobeerd maar dan krijg ik de volgende foutmeldingen:

Foutmelding 1:

168zc00.png

Dus ik klik op OK, maar dan krijg ik foutmelding 2:

2054aie.png