Jump to content

PC vraag


Gregori

Recommended Posts

Ik ben van plan om misschien GTA IV voor de PC te kopen. Nou keek ik op de site CanYouRunIt om te zien of mijn PC aan de eisen voldeed, en dat deed hij (zelf de recommanded), behalve bij CPU. Het minimum haalt hij wel, maar bij recommanded is hij niet goed genoeg.

Maar ik deed dezelfde test een paar maanden geleden bij Batman: Arkham Asylum, en volgens CanYouRunIt kon ik die game ook niet draaien, omdat de CPU niet recommanded haalde, maar uiteindelijk bleek ik de game wel op het maximum te kunnen draaien.

Ik weet zo niet de specs van mijn PC (ik zal ze proberen later nog te posten), maar als jullie dit verhaal zo horen, denken jullie dan dat ik GTA IV op mijn computer kan draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Met dat verhaal zijn we eigenlijk niets. Canyourunit is erg onbetrouwbaar: de ene game kan je wel draaien volgens de site maar in praktijk niet, de andere kan je niet draaien volgens de site maar in de praktijk wel. Post dus gewoon je PC specs (met bijvoorbeeld flitskikker Infotool), dan kunnen we je echt helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Processor is aan de krappe kant, videokaart is voldoende. Je zou het kunnen proberen.

Hmm, ben blij om te horen dat er nog een kans is. En met voldoende bedoel je dan dat ik de settings op medium kan zetten, of lager?

Link to comment
Delen op andere websites

Processor is aan de krappe kant, videokaart is voldoende. Je zou het kunnen proberen.

Hmm, ben blij om te horen dat er nog een kans is. En met voldoende bedoel je dan dat ik de settings op medium kan zetten, of lager?

Gewoon doen.

Medium kun je wel halen. Ik speel zelf ook medium en mijn CPU is net iets zwakker dan de jouwe. 20 FPS gemiddeld haal ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Processor is aan de krappe kant, videokaart is voldoende. Je zou het kunnen proberen.

Hmm, ben blij om te horen dat er nog een kans is. En met voldoende bedoel je dan dat ik de settings op medium kan zetten, of lager?

Gewoon doen.

Medium kun je wel halen. Ik speel zelf ook medium en mijn CPU is net iets zwakker dan de jouwe. 20 FPS gemiddeld haal ik.

Het spel loopt dan wel gewoon strak, geen lag ofzoiets dergelijks?

Link to comment
Delen op andere websites

Processor is aan de krappe kant, videokaart is voldoende. Je zou het kunnen proberen.

Hmm, ben blij om te horen dat er nog een kans is. En met voldoende bedoel je dan dat ik de settings op medium kan zetten, of lager?

Gewoon doen.

Medium kun je wel halen. Ik speel zelf ook medium en mijn CPU is net iets zwakker dan de jouwe. 20 FPS gemiddeld haal ik.

Het spel loopt dan wel gewoon strak, geen lag ofzoiets dergelijks?

Hij loopt niet helemaal vloeiend want daar heb je 30 FPS voor nodig, maar de haperingen zijn niet zo erg dat het praktisch onspeelbaar wordt.

Dat heb ik tenminste. Die van jouw loopt wel iets beter denk ik maar ik durf niet te zeggen hoeveel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zal ik vanmiddag GTA IV kopen denk ik. Hopen dat ik niet al te veel problemen tegenkom tijdens het installeren, ik had gehoord dat er soms nogal wat problemen waren..

@GTA freakje: zoals je al zei is jouw CPU iets zwakker.. dus ik denk/hoop dan dat ik niet al te veel storingen heb. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zal ik vanmiddag GTA IV kopen denk ik. Hopen dat ik niet al te veel problemen tegenkom tijdens het installeren, ik had gehoord dat er soms nogal wat problemen waren..

@GTA freakje: zoals je al zei is jouw CPU iets zwakker.. dus ik denk/hoop dan dat ik niet al te veel storingen heb. :D

Dat zal wel niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...