Russian-Mafia Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 k heb de zoekfunctie gebruikt , kon niks vinde mijn vraag aan jullie is wat heb ik eraan om autos te IMPORTEREN?, komen ze ergens te staan(wang) of wat heb ik eraan, exportere kan ik np. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Dat je de auto krijgt die je wilt hebben zodat je niet hoeft te zoeken ofzo. Ze komen niet in Wangcars ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Russian-Mafia Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) dus gewoon om in te rijden voor de lol enzo <_< hoe moet je trouwens dan op die autos klikke die op dat bord staan :rolleyes: Bewerkt: 2 juli 2005 door Russian-Mafia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ja kan, in iedergeval zo kan je altijd je auto's terug krijgen die je maar wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Russian-Mafia Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 kan je pas importere na het exportere of hoe zit dat ? THNX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ja, als je een auto geexporteerd hebt kan je hem later weer importeren, ik geloof dat je ook nog een paar extra auto erbij krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ja, zoals de hovercraft en de monstertruck B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Hier kan je ook eens kijken: Import - Export . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Russian-Mafia Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 sayhello daar staan alleen auto's en prijzen dat hek al gzien, verder staat er nix bij duz maar goed.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 sayhello daar staan alleen auto's en prijzen dat hek al gzien, verder staat er nix bij duz maar goed.. Je kan er ook de 6 bonusauto's zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.